japsejan Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 heisann.. jeg har visst stukket av med førstepremien i en konkurranse der premien var nettopp dette kortet (MSI Geforce FX5600 128mb Tv-out). Selv om det ikke akkurat er det beste kortet på markedet i dag så bytter jeg det gjerne ut med mitt sletne og veldig "anti-detonator" kortet Creative Geforce 3 Ti200. Så jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med nettopp dette Geforce FX kortet angående ytelse, overklokking etc. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vel, dette er jo ikke så bra kort, betaler 900 for det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvorfor vil du kjøpe det hvis det er så dårlig da? Kortet er verdt mer enn 900 kr.. Latterlig.. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kortet er "verdt" rundt 1200-1300 kr. Men du får andre kort for den prisen som gir bedre ytelse. Derfor "verdt".... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Likevel.. latterlig å tilby en slik pris for et helt nytt skjermkort og samtidig si at kortet er dårlig. Hva skal han i såfall med det da? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Likevel.. latterlig å tilby en slik pris for et helt nytt skjermkort og samtidig si at kortet er dårlig. Hva skal han i såfall med det da? ENIG Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Venter fremdels på at noen skal dele erfaringer med oss om dette kortet.. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva med å lese litt her.. http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...5600/index.html Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå har jeg sett på testen (har sett på en annen test også), og ser ut av begge testene at kortet ikke akkurat er superbra. Men jeg er litt interessert i å vite hva folk synes som selv har testet det. uavhengig av disse benchmarktestene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå