laneZ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva er forskjellen på disse korta ? Er det lite vits og selge mitt R9700 Pro og kjøpe et R9800 Pro ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg ville ikke ha gjot det. For det er ikke så stor ytelses forskjell, ca 10-15%. Men hvis du er ute etter et (nesten) high-end kort så kjøper du et radeon 9800pro. Vil du har det ultimate kjøper du radeon9800XT. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Nei, 9700 kjem til å klare seg lenge enda, eg har 9700np og har enda ikkje funnet eit spill det sliter med. Har du behov for å sløse penger for å kunne kjøre spill på høgaste settings på høg oppløsning så kjøp eit 9800XT, har du derimot ikkje behov for det så behold 9700 . Eg bruker eit skjermkort til eg kjøper eit spill det ikkje går på. Berre fordi ein test eller andres erfaringer tilsier at kortet har problemer med visse spill betyr det på langt nær at det er sant. Det første eg høyrte fra C&C Generals var at det var kjempekrevande, men det viste seg at eit Geforce MX400 kjørte det smooth. Endret 25. november 2003 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå