Gjest Bruker-239845 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 En kort søndagsrefleksjon til de av dere som sliter med det motsatte kjønn fra en som brukte å gjøre det. I dag har jeg en kjæreste som jobber som modell på deltid, er høyere utdannet og stormforelsket i meg. At hun er modell er ikke noe jeg bryr meg særlig om og heller ikke noe jeg nevner til andre enn dere her inne, men poenget er at hun er veldig pen. Det mange kanskje ikke vet er hvor mye motgang jeg har hatt på dette området opp gjennom årene og hvor mye innsats jeg har lagt ned for å nå et akseptabelt nivå. Hvor mange ganger jeg har gått hjem alene fra byen med nesten tårer i øynene og har blitt avvist og til og med blitt kalt stygge ting av jenter (jenter flest er ikke slik, men det finnes noen slemme der ute). Hvor mange ganger jeg har vært håpløst forelsket i noen som ikke ville ha meg. Enten fordi de ikke har villet hatt meg eller fordi de alt hadde noen. Hvor mange jenter som har blokkert meg fra Tinder eller aldri svart på meldingene mine i utgangspunktet. Hvor mange jenter som har gitt meg nummeret sitt ute på byen, men vært lunken eller ikke engang svart meg dagen derpå. Hvor mange ganger jeg nesten har gitt opp. Og så videre... Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg vet at mange menn kan bli så såret av en eneste avvisning at de rett og slett nesten kapitulerer når de møter litt motstand. De tror det er så lett for alle andre. Dere trenger å vite at dette er en del av gamet. Ikke gi opp og ikke ta avvisning så personlig! Le litt av det. Dating/sjekking ER et nummerspill. Selv før jeg møtte hun jeg er sammen med nå ble jeg fortsatt "avvist", selv om jeg de siste årene har regnet meg for å være ganske flink med det motsatte kjønn. Alle blir "avvist". Slik er det bare. Du kan øke prosenten din ved å bli mer attraktiv, men du vil aldri nå 100%. Aner ikke hva min suksessrate er. Garantert under 50%. Men jeg vet at den har blitt mye høyere. Jeg skal innrømme å ha lest en del litterat