Gå til innhold

Hjelp til barbering nedentil

Anbefalte innlegg

Heisann, er en mann. Men sliter med at jeg har endel nupper og en del inngrodde hår rundt penisen min ved shaving. Noen som har formeninger om hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet? Hva er det jeg gjør feil?

Feil høvel? Kan det være at jeg ikke bruker aftershave?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen bare er sånn - altså har sensitiv hud og tendens til å få inngrodde hårsekker.

Vil anbefale deg enten å slutte med det, eller trimme det med maskin i stedet så du ikke napper ut hele håret.

Slutte med det? Sånn at det blir skog ja?

Tror det er grunnet at jeg ikke bruker aftershave og at høvelen jeg bruker er gammel

Lenke til kommentar

Dusj i så varmt vann et par minutter før du barberer deg.

Bruk en ordentlig høvel som feks Gillette Body. Har selv en Mühle, men den tør jeg ikke bruka på taska.

Har du vurdert voksing?

Skal begynne å dusje i varmt vann først ja. Hva tenker du om engangshøvler da? Ser mange bruker det til barbering nedentil?

Og bruker du noe form for aftershave? Jeg bruker ikke noe.

Lenke til kommentar

Bruk en ordentlig høvel som feks Gillette Body. Har selv en Mühle, men den tør jeg ikke bruka på taska.

Har du vurdert voksing?

Skal begynne å dusje i varmt vann først ja. Hva tenker du om engangshøvler da? Ser mange bruker det til barbering nedentil?

Lenke til kommentar

Har du vurdert voksing?

Styr unna engangshøvler til all type barbering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...