Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Introdusere eventuelt kjæreste for foreldre

Anbefalte innlegg

Hei,

Har møtt en jente som jeg liker kjempe godt, men vi bor begge hjemme og derfor blir det litt vanskelig om vi skal finne på noe uten at det blir en introduksjon.

Har lest at man ofte burde vente med akkurat det, stemmer det godt eller er det ikke så big deal etter deres mening.

Jeg er 22 og hun er 20 om det har noe å si.

Kan alltids finne på noe ute, men det blir seff litt lettere å være intime på hjemmebane ;)

Takk for svar! :D

Anonymous poster hash: 7accc...12b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Presenter hverandre som venner først? Om det er en big deal kommer an på hva dere selv tenker, og hva slags foreldre dere har. Introduserte dama etter en drøy måned bare, og det gikk helt fint for oss. Hadde det blitt slutt, er det tross alt ikke verre enn at det ikke fungerte. Egentlig like greit å bli ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Inntrykket mitt er at foreldre flest synes slikt er kjempekoselig. Alle vil jo at sønnen skal ha draget. Så kjør på!

Trenger ikke presentere henne som kjæresten din. Kall henne en venninne eller hva som helst. :) 

Lenke til kommentar

Bare ikke tro at foreldrene dine ikke vet nøyaktig hva det er som foregår når sønnen på 22 plutselig får seg ei "venninne" han inviterer hjem. ;) De har også vært ungdommer en gang.

Sant det. Like greit å introdusere henne som "jenta jeg knuller sammen med som kaniner". Alle vet det jo uansett.

Anonymous poster hash: cf9ed...d40

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...