AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei, Har møtt en jente som jeg liker kjempe godt, men vi bor begge hjemme og derfor blir det litt vanskelig om vi skal finne på noe uten at det blir en introduksjon. Har lest at man ofte burde vente med akkurat det, stemmer det godt eller er det ikke så big deal etter deres mening. Jeg er 22 og hun er 20 om det har noe å si. Kan alltids finne på noe ute, men det blir seff litt lettere å være intime på hjemmebane Takk for svar! Anonymous poster hash: 7accc...12b Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Presenter hverandre som venner først? Om det er en big deal kommer an på hva dere selv tenker, og hva slags foreldre dere har. Introduserte dama etter en drøy måned bare, og det gikk helt fint for oss. Hadde det blitt slutt, er det tross alt ikke verre enn at det ikke fungerte. Egentlig like greit å bli ferdig med det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Nydelig, det var godt å høre Tenker egentlig veldig likt som deg, så da kjører jeg på men en invitasjon hjem Vet at mine foreldre bare kommer til å bli fornøyde hehe. Anonymous poster hash: 7accc...12b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Inntrykket mitt er at foreldre flest synes slikt er kjempekoselig. Alle vil jo at sønnen skal ha draget. Så kjør på! Trenger ikke presentere henne som kjæresten din. Kall henne en venninne eller hva som helst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Nettopp, det vil jeg også tro. Bare positivt ?? Takk for gode svar ? Anonymous poster hash: 7accc...12b Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Bare ikke tro at foreldrene dine ikke vet nøyaktig hva det er som foregår når sønnen på 22 plutselig får seg ei "venninne" han inviterer hjem. De har også vært ungdommer en gang. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Haha, du sier noe der ^^ Anonymous poster hash: 7accc...12b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Bare ikke tro at foreldrene dine ikke vet nøyaktig hva det er som foregår når sønnen på 22 plutselig får seg ei "venninne" han inviterer hjem. De har også vært ungdommer en gang. Sant det. Like greit å introdusere henne som "jenta jeg knuller sammen med som kaniner". Alle vet det jo uansett. Anonymous poster hash: cf9ed...d40 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Liten tilbakemelding, det kunne ikke gått smoothere Takk folkens! ? Anonymous poster hash: 7accc...12b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå