Mushaboom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 mpx ser jo ut som en bra butikk, men hva må man ut med for frakt og evt. gebyrer? skal kjøpe en CPU-vifte der... noen som vet?? Lenke til kommentar
dyrhaugkr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeppers det er en kjempe butikk anbefales på det sterkeste....=) Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 MPX er en seriøst kvalitetslevrandør på linje med Komplett(mange meninger om komplett da men...jeg har aldri hatt prob). Frakt er identisk med komplett siden begge firmaer er situert i Sandefjord.(Servicepakke 105,) ellerno Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Forhåndsbetaler du den så kommer frakten på litt under 100lappen. Husk "hjem på døren". Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ok, da blir det mpx Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 mpx.no tar også kort - i motsetning til andre store nettbutikker - så da kan man jo spare oppkravsgebyr! Dessuten er de raske til å levere. timtowtdi Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 da har jeg bestillt... betaler man cash i døra? (valgte "rett hjem") Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Ja, da kommer det en mann fra posten med en trådløs kortmaskin. Trekk kortet, tast koden og ta pakka Digger hjem på døren! OBS! de tar ikke kontanter tror jeg Endret 25. november 2003 av enden Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dessuten er de raske til å levere. Men det som står på sidene deres om hvor mye de har av en vare er litt vel kreativt. Så vidt jeg har hørt har de ikke eget lager. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 De fleste webshopper er ganske kreative med lagerstatusen sin da : Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Ja, da kommer det en mann fra posten med en trådløs kortmaskin. Trekk kortet, tast koden og ta pakka Digger hjem på døren! OBS! de tar ikke kontanter tror jeg oi... kommer de til en tid man selv bestemmer da? selv har jeg ikke kort, men får gi penga til mamma ??? Endret 25. november 2003 av suzze Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ehm, de ringer ikke og avtaler nei. Tror det er mellom 1700 og 2100. tar jeg ikke feil så blir det ca to-tre dager tter bestilling avhengig ab hvor du bor (litt sør i Norge) Ikke ta det for god fisk at de ikke tar cash da. Husker faktisk ikke da jeg alltid betaler med kort. Det står sikkert noe om det på posten.no eller kundesidene til nettbutikken Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Ja, da kommer det en mann fra posten med en trådløs kortmaskin. Trekk kortet, tast koden og ta pakka Digger hjem på døren! OBS! de tar ikke kontanter tror jeg oi... kommer de til en tid man selv bestemmer da? selv har jeg ikke kort, men får gi penga til mamma ??? De tar ikke kontanter. Noe med sikkerhetsrutiner. Har du ikke penger på kortet så tar de med seg varen til ditt nærmeste utleveringssted (matbutikk eller postkontor). Du får da en helt vanlig hentlapp. Men jeg bestiller uansett alltid hjem på døren, det er det billigste, klarer ikke helt å se sammenhengen der. Edit: Dette fikk jeg erfare. Fredagskveld står postmannen på døra. Hadde bare kontanter. Fikk hentelapp. Forsov meg pga. kiwien stengte så forbanna tidlig på lørdagen. Måtte hente de pakken på mandagen. Ble en laaang helg Endret 25. november 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 De fleste webshopper er ganske kreative med lagerstatusen sin da : opplevde dette. tenkte på den lacie eksterne brenneren. de hadde antatt lager tid på 26.11, så jeg mailet dem. fikk raskt svar at de kunne ikke si noe mer om det. god service egentlig, for ser i dag at den er bumpet forover til 1.12. så får vel følge med, før en bestiller. Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 De fleste webshopper er ganske kreative med lagerstatusen sin da : opplevde dette. tenkte på den lacie eksterne brenneren. de hadde antatt lager tid på 26.11, så jeg mailet dem. fikk raskt svar at de kunne ikke si noe mer om det. god service egentlig, for ser i dag at den er bumpet forover til 1.12. så får vel følge med, før en bestiller. Jeg opplever her om dagen at MPX er kjempegreie!! Jeg bestilte: AMD XP2500+ bulk ASUS A7N8X Deluxe 512mb PC3200 TwinMOS Volcano 11 Xaser Ed. Rammen kommer ikke inn før i slutten av uka, jeg tok kontakt og spurte når. Jeg fikk til svar at dem skal sende det i 2 -to- forsendinger og jeg betaler bare 45,- i frakt til sammen! Super Service! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kan berre slutte meg til jubelkoret og seie at mi erfaring er god service og bra prisar på mpx. Kan absolutt anbefalast! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 fikk pakken fra mpx i går, kan nå med hånden på hjertet si at mpx har kort leveringstid :: men posten rett hjem tar ikke kontanter, så hvis man ikke har bankkort(noe jeg skal skaffe meg nå) så får du en lapp så du kan hente den på nermeste postkontor. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 De fleste webshopper er ganske kreative med lagerstatusen sin da : opplevde dette. tenkte på den lacie eksterne brenneren. de hadde antatt lager tid på 26.11, så jeg mailet dem. fikk raskt svar at de kunne ikke si noe mer om det. god service egentlig, for ser i dag at den er bumpet forover til 1.12. så får vel følge med, før en bestiller. hmm, 7.12.03 lagerstatus. noe sier meg at jeg kan glemme denne. de har ihvertfall sluttet å reklamere for den på forsida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå