lawiet Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 La oss si at jeg reiser til f.eks til Lodon, kan jeg bruke bank kortet mitt der da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Husk å aktivere det i nettbanken. Typisk er det bare aktivert i Norden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Har du Visa kan dette brukes over alt i verden. Som L4r5 sier så kan det hende det er regionsperre på det men det finner du ut i nettbanken din. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Bruk masterkort i utlandet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Bruk masterkort i utlandet. Det er flere som ikke kan eller vil ha MasterCard, selv om det kan være et godt råd for å sikre seg mot mulig kortsvindel. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Du mener vel kredittkort, og ikke MasterCard? Jeg har VISA-kredittkort, og det finnes MasterCard-debitkort. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Bruk masterkort i utlandet. Det er flere som ikke kan eller vil ha MasterCard, selv om det kan være et godt råd for å sikre seg mot mulig kortsvindel. Joda, men for de som vill eller kan vill jeg alltid anbefale det. Det er så mye lettere om noe skulle skje. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Du mener vel kredittkort, og ikke MasterCard? Jeg har VISA-kredittkort, og det finnes MasterCard-debitkort. Stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå