buffy88 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Hei Trenger litt hjelp til å forstå en hekle oppskrift jeg.. Jeg er nybegynner, og har nettopp begynt på mitt første "store" prosjekt, etter mange vellykkede små prosjekter? Men nå står jeg litt fast på et begrep jeg ikke har hørt før... Hva betyr det når det står 1 snuluftmaske i oppskriften? Er det bare 1 luftmaske og så snu arbeidet som jeg gjør når jeg hekler grytekluter? Eller er dette en helt ny maske jeg må lære meg? I så fall har noen en video som viser veldig klart hvordan jeg gjør det? På forhånd takk ? Lenke til kommentar
empty_ Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Madammen sier det er ingen ny maske. Dare en luftmaske og snu arbeidet slik du beskriver selv Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Madammen sier det er ingen ny maske. Dare en luftmaske og snu arbeidet slik du beskriver selv Å så bra tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
doffen500 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 står du ytterligere fast da spør du bare.eg har tidligere laget bråtevis med 6 og 8 -kantede tepper i diverse størrelse,vurderer å starte på nytt med produksjon av tepper igjen.alternativt er det rimelige bøker i omløp ogå som beskriver detaljert utførelse av ymse. vennlig hilsen einar vindenes i bergen[regnets hovedstad hehe] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå