Rey Mysterio Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har endelig fått det nye Smackdown spillet fra play.com, med en oransje lapp fra posten om at jeg ikke må åpne den før jeg har fortollet den. Siden jeg aldri har brutt 200 kr grensen før lurer jeg på hva som er den letteste og billigste måten å fortolle denne varen på? Må pakken leveres tilbake på et tollkontor/postkontor for at de skal sjekke den eller? Lenke til kommentar
Rey Mysterio Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ingen som vet? (litt utålmodig ) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har aldri skjedd med meg før, men syntes tråden fortjener en bump (er nyskjerrig på svaret selv) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du finner mage tråder om dette om du tar et kjapt søk i forumet. Forøverig er det ulovelig å åpne pakken før den er fortollet. Men om du fortoller over internett ( www.toll.no ) så merker de aldri det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå