Format71 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er ute etter de nevnte spillene, FGP Gold og Backpacker 3. Er det noe sted spill selges billigere enn andre (nettbutikker e.l.), eller skal man bare gå på Elkjop? -Vegar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 sjekk billig kassen på diverse butikker..elkjøp pleier ikke å oppdatere prisene sine så ofte, så mange spill der er overpriset deluxe spaceword har jeg funnet endel billige spill hos tidligere... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 denne siden selger billige spill.. når orker jeg ikke sjekke nøye .. men jeg fikk wc3 til 200 der elkjøp tok 500 .. og tribes 2 til en femtilapp (trengte cd keyen) og de selger og billig hl generation pack til de stakkarene uten hl key Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Her er det også billig klikk meg Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hmm.. der sjekket jeg og det var vist dyrt.. kansje jeg husket feil side Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 cdon.com er ganske billig, raske og effektive i tillegg... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Takker for tipsene. Ser ut til at spillene jeg er ute etter koster det samme over alt. Får luske litt rundt og se hva jeg finner. -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå