Fotoskrulla Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Tett på nedpå kaia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Ikke nødvendig å gjøre mer heller med dette selv om jeg er litt inne på tanken av en liten beskjæring oppe og en til høyre. men det kan du se på når du kommer hjem. Du er jo på rette plassen nå så bare pass deg så du ikke havner i garnet sjøl. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Mye tauverk på kaia i nord. Her ser det ut til å være av nyere dato (tauverket altså). Fine farger og utsnitt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Ikke nødvendig å gjøre mer heller med dette selv om jeg er litt inne på tanken av en liten beskjæring oppe og en til høyre. men det kan du se på når du kommer hjem. Du er jo på rette plassen nå så bare pass deg så du ikke havner i garnet sjøl. Roar Hei Roar! Jeg tror jeg ser hva du mener,i alle fall i toppen. Ingen som har lagt ut garna sine etter meg enda.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Mye tauverk på kaia i nord. Her ser det ut til å være av nyere dato (tauverket altså). Fine farger og utsnitt. Mvh Ragnar Ja,jeg har tatt mange bilder av tauverk nå Blir å plage dere med det utover høsten sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg