Gå til innhold

Beste abonnement til 99,- kr


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Pdd. har vi tre abonnement spredt utover to aktører (to hos Telia, en hos Chili Mobil) som vi betaler totalt 700 kroner for. De to hos Telia gir 6Gb pr mnd. uten Roam at Home og det hos Chili Mobil gir 5Gb pr mnd og fri bruk i utlandet.

 

Siden samboeren nå har mistet jobben må vi stramme litt inn på "luksusen", og mobil/hjemmetelefon/Internett er de første som ryker.

 

Ut fra hva jeg har fått med meg gjennom Tek er Ice sitt 99,- kr abonnement "best i test". Det andre abonnementet som dukker opp til 99,- kr er Hello, men det at de tar 1490,- kr pr. Gb hvis kvoten brukes opp gjør at jeg elegant hopper over den.

 

Finnes det noen alternativer til Ice som ikke dukker opp i søkemotoren hos Tek?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Du får andre ABO til 99 per måned, men du får mye mindre for penga enn hos ICE. ICE holder på å bygge eget nett, og gir derfor et kjempetilbud for å bygge opp kundebasen sin. Vær bare klar over at tilbudet er tidsbegrenset, og at du - hvis telefonen din støtter VOLTE - blir flyttet over til deres nett om et år eller to. Men samboeren din er helt sikkert i jobb før så skjer.

Lenke til kommentar

Sist jeg hadde ice så hadde dem en fin app til å sjekke abonnementet, forbruk osv. Om du er nerdete av deg så har dem også en app som måler signalstyfke på dekningen der du er og en app for bedriftskunder som virker som skype, bare med ditt nummer. Snakket med en hos kundesetvice i fjor hos ice, og der var det en del kunder som hadde ønsket at sistnevnte app skulle bli tilgjengelig for forbrukermarkedet også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestilte 1 GB fra Ice for et par dager siden.

Hadde 5 GB til 299 hos Talkmore, men ønsket å spare penger ved å kjipe ned på datamengden.

 

Nå ringte nettopp Talkmore og tilbød 1GB til 99,- uten binding.

Sa da forblir jeg hos dem, siden Telenor-nettet har vist seg å fungere best her jeg sitter til daglig.

 

Grensen på 1GB får jeg heller passe på selv.

Det lar seg gjøre å legge inn grense i selve OS'et på mobilen, og jeg får varsel nå 80% er brukt inneværende måned.

 

Dette er andre gang Talkmore strekker seg for å beholde meg som kunde.

Sist tilbød de 5 GB til 249 i perioden april-oktober, da denne pakka egentlig kosta 399.

 

Det lønner seg som kunde å tøye litt på prisene ved å bytte aktør.

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...