Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg var i en taxi hjem fra byen i kveld. I taxien var jeg og 4 andre (trodde vi var 3). Spurte alle i taxien om det var noen som skulle på nashspiel, Men ingen skulle. Fikk da spurt ei som var i taxien om hun var singel. Hun sa nei hun var sammen med en fra Litauen. Jeg spurte da spøkefullt, hvor er han?

Da stakk et hode frem og sa "I am here". Ok sa jeg også var det ikke mer enn det resten av turen. Men da vi kom frem til der vi skulle så slo han meg med flat hånd og visket meg i året " If you try to hit one more time on my girlfriend it will be to bad for you" før han stakk ut av taxien. Jeg var ganske sjokka og spurte taxisjåføren om jeg hadde gjort noe galt? Da sa han nei det var nok bare mistolkning i oversettelsen. Ok ,sa jeg, men jeg var  litt i sjokk etter å ha fått en bitchslap å gikk hjem til meg selv. Men det som er greia er at jeg enda er sår etter slaget, å vurdere å anmelde han for vold og trussel. Trusselen var det bare jeg som hørte men slaget har jeg 3-4 vitner på, Selv om det så ikke så voldsomt ut.

Burde jeg anmelde? Kommer jeg noe vei med det?

Anonymous poster hash: 9e80c...9bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var vel kommentaren din om "hvor er han?" som gjorde litaueren forbannet og det som gikk over streken da du var pushy etter at hun allerede hadde sagt hun hadde kjæreste, jeg hadde blitt irritert selv om jeg hørte deg si dette, jeg hadde ikke gått videre med det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

det var vel kommentaren din om "hvor er han?" som gjorde litaueren forbannet og det som gikk over streken da du var pushy etter at hun allerede hadde sagt hun hadde kjæreste, jeg hadde blitt irritert selv om jeg hørte deg si dette, jeg hadde ikke gått videre med det.

Den eneste her som gikk over streken var den som slo.

Har du personalia på fyren så hadde jeg absolutt anmeldt. For mange drittsekker på byen som tror de kan gjøre hva som helst uten at det får konsekvenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du personalia på fyren så hadde jeg absolutt anmeldt. For mange drittsekker på byen som tror de kan gjøre hva som helst uten at det får konsekvenser.

ikke uenig, men jeg hadde tolket det som frekkhet ... lite gjør meg mer forbannet enn menn som henger over dama mi. men jeg hadde ikke gjort som litaueren for så lite

Lenke til kommentar

Det er helst derfor jeg vurderte å anmelde. Ikke for at slaget var så farlig. Jeg var relativ ederu i bilen igår. Så jeg hang ikke over dama hans jeg satt i fremsete og hun satt bak. Ja for en veldig full mann så kan kommentaren "Hvor er han"? Tydeligvis være for galt. Men tror jeg dropper å anmelde, for jeg vet ikke hva handre heter eller hvor han bor.

Anonymous poster hash: 9e80c...9bb

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta det som en lekse.

Neste gang en jente forteller deg at hun har type eller ikke er interessert i at du fortsetter med å gi henne uønsket oppmerksomhet så avslutter du fremstøtene umiddelbart.

Ta et nei for et nei.

Å anmelde et ufarlig klaps på kinnet høres i seg selv høres spesielt ut for meg. Å anmelde et ufarlig klaps på kinnet etter at du, avhengig av tolkning, prøvde å sjekke opp dama hans foran ham etter at hun hadde sagt hun var opptatt høres direkte latterlig ut og kommer aldri til å lede noenvei.

Joda, i lovens forstand har han gjordt noe han ikke burde men sunn fornuft tilsier at du muligens ba om det selv. Så lenge du ikke kan vise til noen mén eller økonomiske tap som følge av "overfallet" så kan du regne med at en anmeldelse ikke vil lede til annet enn henleggelse og bortkasting av alles tid samt du vil fortelle verden at du er ei lita bortskjemt jente som ikke tåler den minste motgang.

• Liker 5
Lenke til kommentar

PATETISK!

Uhu: Jeg fikk en dask på kinnet!!! Uhu, det gjør litt vondt ennå! Politi hjelp meg!

De aller fleste inkludert meg har fått godt på trynet på byn ved noen anledninger, ofte fortjent...

Sier du sånt til noens dame når fyren er der, så ber du om det. Sånn er det bare. Han modererte seg helt perfekt spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg spurte da spøkefullt, hvor er han"

"for en veldig full mann så kan kommentaren "Hvor er han"? Tydeligvis være for galt."

Det jeg leser mellom linjene her og tolker er at du hadde på charmface at din holdning og toneleie var ment, og ble tolket, som insinuering og oppfordring til å velge bort typen til fordel for deg for et knull.

Senere bagatelliserer du din egen "uskyldige" handling i et forsøk på å rettferdiggjøre deg selv og fremheve hans urimelighet.

Jeg har en kompis som opererer slik. Han kan være ufattelig frekk og heslig mot tilfeldige når han drikker. Han kan håne en kar som er tre ganger sin egen størrelse fordi han er beskyttet av "lovens lange arm". I ettertid er hans versjon av hendelsene alltid uskyldige fra hans side.

Regner med at både politi og konfliktråd er godt kjent med fenomenet og kjapt sorterer ut hva som er realistisk og ikke mht å kjøre sak.

Jeg sier IKKE at han gjorde noe rett.

Det jeg sier er at min tolkning av din fortelling er at dere begge gjorde feil og ingen skade oppsto. Lesson learned

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...