Geir Kristiansen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Midnattsol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Slett ikke sikker på om det er en måne eller lensflare vi ser over sola der. Men jeg ville uansett tatt beskjæringen under den for å senke blikket mer ned mot det bildet omhandler. Kanskje hadde 1/3 til himmel som grunnregelen sier vært passe her da det jo gir et flott panoramaformat som passer fint til det idylliske motivet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Liker komposisjonen din godt, flott natur som presenteres, hund og mann fint plassert i billedflata. Støtter Roars forslag om kutt på topp, og så har du du lysflekken ved hund/mann som enkelt kan klones bort. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Fint bilde, kanskje fra Keiservarden. Synd med midnattssola som forsvinner. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Takker for tilbakemeldinger og forslag. Jeg kunne nok ha tatt meg litt bedre tid med redigeringen Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Fint bilde, kanskje fra Keiservarden. Synd med midnattssola som forsvinner. Takk, takk. Det var ikke så langt unna Keiservarden. Bildet er tatt ifra Løpsfjellet Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Slett ikke sikker på om det er en måne eller lensflare vi ser over sola der. Men jeg ville uansett tatt beskjæringen under den for å senke blikket mer ned mot det bildet omhandler. Kanskje hadde 1/3 til himmel som grunnregelen sier vært passe her da det jo gir et flott panoramaformat som passer fint til det idylliske motivet. Roar Takk for tankevekkende tips. Det er sikkert bare etpar lensflares som jeg ikke la ned noen energi i å klone bort Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Liker komposisjonen din godt, flott natur som presenteres, hund og mann fint plassert i billedflata. Støtter Roars forslag om kutt på topp, og så har du du lysflekken ved hund/mann som enkelt kan klones bort. Mvh Ragnar Takk, takk. Ja kutt på topp kunne nok vært ett fint alternativ- Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Har vært heldig å se Landegode på denne måten fra turer nordover flere ganger. Da fra Geitvågen. Flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg