Gå til innhold

Terror i München

Anbefalte innlegg

Enda mer dritt altså? Første gang jeg skiver her på sikkert 3 måneder, slutt å spre løgner om meg.

Jeg sprer dritt? Du prøver jo å få meg til å se ut som en som ikke bidrar til samfunnet mens du er den store stolte helten, uten at du klarer å svare på hvorfor... 

Det er ganske lett å se at jeg har rett i mine påstander, bare til å gå på profilen din å se på hva du har skrevet her inne. Man kan også se du har vært aktiv denne uken, og i slutten av Juni osv, så jeg vet ikke hvem som drar på løgnene her jeg?

Endret av Salvesen.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda mer dritt altså? Første gang jeg skiver her på sikkert 3 måneder, slutt å spre løgner om meg.

Jeg sprer dritt? Du prøver jo å få meg til å se ut som en som ikke bidrar til samfunnet mens du er den store stolte helten, uten at du klarer å svare på hvorfor...

Det er ganske lett å se at jeg har rett i mine påstander, bare til å gå på profilen din å se på hva du har skrevet her inne. Man kan også se du har vært aktiv denne uken, og i slutten av Juni osv, så jeg vet ikke hvem som drar på løgnene her jeg?

Jeg har kommentert denne saken ja samt et par om terroren i Frankrike, ellers har jeg ikke snakket om innvandring her på flere måneder. Du skrev at det er det eneste jeg gjør. Er du da så dum at du ikke skjønner selv at det du skriver er feil, eller går du bevisst inn for å lure de andre som leser det du skriver?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du er hvertfall vanvittig flink til å være aggressiv i debatt, for så å falle rett tilbake på offerrollen når noen svarer deg på bullshittet ditt.

Lenke til kommentar

Ja det er meg det lukter blod av, ikke han som bruker hele dagen på å snakke om "innvandrerkritiske ting". Syns du skal lukke igjen pc'en og få litt andre inputs jeg, det har du nok godt av.

Det verste er at du og dine likesinnede nyter svært godt av det samfunnet vi som har litt ansvarlighet sørger for å opprettholde hver dag. Samtidig må vi tåle å stå i slik usaklig rølp som du presenterer her. Mens dere tar på den ansvarsløse godhetskostymet og preker dritt.

Hahahhaaa..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har kommentert denne saken ja samt et par om terroren i Frankrike, ellers har jeg ikke snakket om innvandring her på flere måneder. Du skrev at det er det eneste jeg gjør. Er du da så dum at du ikke skjønner selv at det du skriver er feil, eller går du bevisst inn for å lure de andre som leser det du skriver?

Hvorfor kan du ikke bare forklare hvorfor jeg er så fæl for samfunnet? Det er ingen vits å forklare mine påstander, de står svart på hvit på profilen din. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det kan være noen grunn til at politiet ikke later til å ha lagt særlig vekt på videoen? 

Så du har innsikt i etterforskningsarbeidet? 

I den grad poliitet informerer gjennom bl a pressekonferanser: Ja. 

Kunne du så tenke deg å besvare spørsmålet før du stiller nye? 

Lenke til kommentar

Om du har sett videoen med de på balkongen og samtalen så er det ikke idiotisk nei. Det virker til å være rasistisk motivert mobbing, som igjen kommer fra innvandrings kritiske sitt "arbeid" om å spre frykt. Voila. 

Ja som sagt, om han ble mobbet pga bakgrunnen hans så har det jo noe med innvandring å gjøre. Jeg sier ikke at han fortjente å bli mobbet eller noe sånt, men dette kan da umulig være noe nytt? At mobbing som regel går ut over de som skiller seg ut, enten det er utseendemessig eller andre ting. Hvis det er sånn at samfunnet ikke er klar for mengden med innvandrere så har politikerne gjort en alvorlig feil. Det er dette inntrykket jeg har av Norge, og det vil overraske meg om det er vidt forskjellig fra endel andre europeiske land. Her hjemme er den politiske korrekte meningen å ville hjelpe krigsflyktninger, men når asylmottak skal plasseres så blir det nesten alltid opprør blant lokalbefolkningen. Ingen ønsker å bo i nærheten av et asylmottak. Innvandring er liksom ok så lenge man slipper å bo midt oppi det.

Så om innvandrere blir mobbet så er det innvandringen sin skyld, er det slik å forstå?

Ellers er det vel på tide å gi opp denne sutringen om at ingen tør å snakke om innvandring? Leser du forumtråder? Kommentarfelt i aviser? Det er jo totalt virkelighetsfjernt å framstille det som at "ingen tør å snakke om det i frykt for å bli stemplet":

AtW

Nei og det har jeg da heller ikke sagt. Men jeg mener det er politikernes ansvar å kjenne lokalsamfunnet sitt såpass at når tusenvis av mennesker fra en helt annen kultur skal bosette seg så må man være sikre på at lokalsamfunnet ønsker dem velkommen, eller i det minste godtar dem. Hvis ikke er forsøket på integrering dødfødt.

Om du leser hva jeg skriver så snakker jeg om flere år tilbake i tid. Nå er det mulig å si hva man mener fordi mange føler det på samme måten. Men jeg husker godt FrP politikere bli hengt ut for det man kalte fiendtlige holdninger for endel år siden. De advarte mot det vi ser i dag, men det var ingen som hørte på dem. Man stemplet dem istedenfor. Så skrur vi tiden tilbake noen år så er det ikke totalt virkelighetsfjernt å fremstille det slik. Å snakke med folk om innvandring i dag er noe helt annet enn for noen år siden.

Lenke til kommentar

I den grad poliitet informerer gjennom bl a pressekonferanser: Ja. 

Kunne du så tenke deg å besvare spørsmålet før du stiller nye? 

Det var da ikke ett særlig spørsmål som jeg kunne besvare, da jeg ikke har innsikt i etterforskningsarbeidet. Noe du heller ikke har skjønner jeg. 

Lenke til kommentar

Gjerningsmannen var altså iraner. Hans fulle navn var Ali David Sonboly. Han kalte seg selv Ali Sonboly. Men tysk politi og tyske medier omtaler ham konsekvent som David S.

Nå var ikke dette islamisme, men får ikke akkurat noen større tillitt til medier og politi. De kjører flerkulturagenda med uforminsket styrke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gjerningsmannen var altså iraner. Hans fulle navn var Ali David Sonboly. Han kalte seg selv Ali Sonboly. Men tysk politi og tyske medier omtaler ham konsekvent som David S.

Nå var ikke dette islamisme, men får ikke akkurat noen større tillitt til medier og politi. De kjører flerkulturagenda med uforminsket styrke.

Og dette er muslimenes feil.

Lenke til kommentar

Tyske medier spinner denne saken HARDT. Han omtales konsekvent som "David S." - nå også av TV2 nyhetenes repoter i Tyskland. Og han sammenlignes med Anders Breivik. Og man har fokus på våpenet.

Med andre ord males iraneren Ali som en høyreekstrem terrorist i Tyskland. Ikke mangel på skam hos de venstreradikale.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Tyske medier spinner denne saken HARDT. Han omtales konsekvent som "David S." - nå også av TV2 nyhetenes repoter i Tyskland. Og han sammenlignes med Anders Breivik. Og man har fokus på våpenet.

Med andre ord males iraneren Ali som en høyreekstrem terrorist i Tyskland. Ikke mangel på skam hos de venstreradikale.

Han var da Tysk, og han kan da helle til hvilken som helst side? Hva er det som får deg til å tro at du sitter på sannheten her? Bare siden han heter Ali så må det være slik og slik? Rart det blir kaos i verden.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han var da Tysk, og han kan da helle til hvilken som helst side? Hva er det som får deg til å tro at du sitter på sannheten her? Bare siden han heter Ali så må det være slik og slik? Rart det blir kaos i verden..

Hvorfor skal han kalles noe annet enn sitt eget navn? Hadde det vert greit om Anders Breivik ble omtalt i media rundt hele verden som Muhamed D?

Greit for meg.

Lenke til kommentar

Hva er så viktig med å poengtere om det er terror eller ikke? Det var en mann som skjøt og drepte mange mennesker som er en fæl og grotesk handling.

Det er en av venstresidens propagandateknikker. Hvis det ikke faller inn under den tekniske definisjonen av terrorisme, kan de si at han bare var en vanlig tysker som det klikket for. Ingenting å gjøre med overdreven innvandring fra muslimske land. Det er bare "sånt som skjer".

En annen av favorittene deres er "ikke alle"-argumentet. De mener at så lenge "ikke alle" er sånn, er det ikke noe problem. Men vi kommer aldri til å nå et punkt der 100% er "sånn", og dermed kommer de alltid til å kunne si at det ikke finnes noe problem, selv om 20, 50, 80 eller 99,99% er "sånn". De har definert seg til et evigvarende frikort med dette argumentet. Bare følg med på hvor ofte "ikke alle"-argumentet brukes her på forumet. Men skillelinjen går selvfølgelig ikke mellom "alle" eller "ikke alle", og argumentet er både irrelevant, uærlig og manipulerende.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...