Gå til innhold

Terror i München

Anbefalte innlegg

Ingen vitner nevner noe om at det har blitt ropt "Allah osv." Gjerningsmennene har forlatt stedet i live. Det har heller ikke blitt meldt om eksplosjoner. Dette tyder ikke på islamistisk terror.

Det gjør ikke det, nei. Det som blir interessant å observere nå er at de samme menneskene som sier "Ikke alle muslimer..." i forbindelse med islamsk terror nå kommer til å gi hele den innvandringskritiske høyresiden skylden for disse angrepene. 

Jepp, "Det er slik det går når man fremmer et rasistisk syn og det er rasistisk å ikke ta imot så mange vi kan helt til vi destabiliserer landene våre" :lol:

Det kan fortsatt være et muslimsk angrep når man tenker fra den siden. Ganske lurt å utføre et slik angrep for å fremme agendaen til de som elsker alt av flyktninger så de kan fortsette i beste velgående.

Høres ut som en kjempeplan, jeg regner med at aksjoner fra muslimske terrorister egentlig er organisert av innvandringsmotstandere da?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Uansett er det nok en politisk motivert aksjon. De skyter ikke seks personer bare fordi 491-bussen blir lagt ned.

Hva fa..?!?! Har dem lagt ned 491 bussen? :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det hadde blitt noen flotte unger.

BTW: har ABB noen sinne tatt i ei dame? Kanskje en BJ for fem år siden kunne ha reddet liv?

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

BTW: har ABB noen sinne tatt i ei dame? Kanskje en BJ for fem år siden kunne ha reddet liv?

Du spøker nok, men jeg er overbevist om at "fitte til alle" ville fjernet så godt som all vold i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Enda en stakkar som har bukket under mentalt som følge av de umenneskelige påkjenningene den ekstreme innvandringen og de stadige terrorangrepene i Europa medfører på mannen i gata..

Ironisk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Halvt i spøk, kanskje. Jeg hadde en mannlig kollega en gang som ble veldig urolig hver gang kona hadde vært bortreist noen dager. Tror det var Robin Williams som sa "I've never Steen a white man kan more dire need of a BJ".

Lenke til kommentar

Enda en stakkar som har bukket under mentalt som følge av de umenneskelige påkjenningene den ekstreme innvandringen og de stadige terrorangrepene i Europa medfører på mannen i gata..

Offerrolle #2 allerede! 

(Og forøvrig en artig variant dette).

• Liker 4
Lenke til kommentar

H*n derre CrvenaZvezda er artig type as. Så mange fine kommentarer her fra h*n. Vedkommende er sikkert utrolig kompetent!

¨Da ser vi bare starten på den voldelige konflikten mellom oss og dem¨

Hehe, morsom type.

Endret av Sorrym8t
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

H*n derre CrvenaZvezda er artig type as. Så mange fine kommentarer her fra h*n. Vedkommende er sikkert utrolig kompetent!

I høyeste grad. Så langt har han levert flere treffende innlegg enn du.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du spøker nok, men jeg er overbevist om at "fitte til alle" ville fjernet så godt som all vold i verden.

Etter hva jeg har lest så har ISIS kvinner fanget som blir voldtatt og torturert, så ser ikke ut som "fitte til alle" løser alle problem. Ellers så er det jo enkelte gjenger som voldtar i grupper og aldri får nok.

Jeg glemte å spesifisere "frivillig fitte". Min feil!

Lenke til kommentar

Offerrolle #2 allerede!

(Og forøvrig en artig variant dette).

Som hvit ateist/kristen er man en av verdens aller minste og mest utsatte minoriteter. Når man opplever at klokka tikker raskt mot den totale undergang for ens eget genbasseng og domene og så må man være sterk for å takle presset.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...