Gå til innhold

Terror i München

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det bekreftet som terror?

Flere medier bekrefter det som nasjonalistisk terror utført av blant annet Samuel Hydberg. 

Kilder til dette? Ser absolutt ingenting om det.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Er det bekreftet som terror?

Flere medier bekrefter det som nasjonalistisk terror utført av blant annet Samuel Hydberg. 

Hørte det ble rapportert som terror på NRK nå :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vil si det er meget merkelig at ingen andre store nyhetssider har den samme informasjonen, finner heller ingenting om det på munich politiet sin twitter. Det vil gi mening med tanke på at det er 22 juli, trist er det uansett hvem som står bak.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Skal bli spennende å se hvem ofrene er. Det var jo elendig skyting ute på gaten, nesten om om han ikke ville treffe. Hvis, og jeg understreker hvis, dette er en nasjonalistisk hevnaksjon, så er jeg ikke overrasket. Da ser vi bare starten på den voldelige konflikten mellom oss og dem.

Lenke til kommentar

Dessverre ikke overraskende om det kommer terror andre veien også... Europa er på kokepunktet. Dette er omtrent det verste som kan skje. Altså at vi får "sivilisasjonskonflikten" oppfylt.

Og dersom dette er "kontrajihadister" eller nasjonalister så undergraver de jo innvandringsmotstanden...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Og dersom dette er "kontrajihadister" eller nasjonalister så undergraver de jo innvandringsmotstanden...

Og?

AtW

Da vil snillistene og godhetstyrannene la oss oversvømme av enda flere ikke-integrerbare middelaldermenn, og vi får til slutt regulære gateslag. Å ta inn flere muslimer til vesten er å grave demokratiets grav. Kvinner kan forøvrig brenne sine sommerkjoler og begynne å handle burkaer først som sist.

Lenke til kommentar

Og?

Som CrvenaZvezda sier vil dette da brukes til å opprettholde invasjonen, akkurat som Breivik. De skyter både seg selv og alle som ønsker at Europe fremdeles skal være Europa og ikke Eurabia om 100 år, i foten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Gjerningsmennene flyktet, og det er lenge siden noen har blitt skutt. Også veldig atypisk fra muslimsk terror. Disse var nok ikke på jakt etter 72 jomfruer.

Lenke til kommentar

De feiret vel årsdagen til Breivik. 

Veldig dårlig måte å feire årsdagen til en som gjennomførte et meget godt planlagt angrep alene. Skal man først hedre Breivik så får man gjøre mer enn å løpe rundt som øre høner og skyte rundt seg. Hvis dette er en feiring så tror jeg Breivik drar en facepalm på cella si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og?

Som CrvenaZvezda sier vil dette da brukes til å opprettholde invasjonen, akkurat som Breivik. De skyter både seg selv og alle som ønsker at Europe fremdeles skal være Europa og ikke Eurabia om 100 år, i foten.

Jeg tror du overvurderer hvor rasjonelle og kalkulerte folk som gjør slik vanligvis er.

AtW

Lenke til kommentar

Vil si det er meget merkelig at ingen andre store nyhetssider har den samme informasjonen, finner heller ingenting om det på munich politiet sin twitter. Det vil gi mening med tanke på at det er 22 juli, trist er det uansett hvem som står bak.

Ja, det kan du si. Jeg finner kun spanske medier som nevner Hydberg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...