Syklofanten Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hva mener dere? Bør det være tillatt å gå med andre flagg enn det norske i 17. mai-toget, eller bør man finne seg et annet sted enn 17. mai-toget dersom man ønsker å flagge med et utenlandsk flagg? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg mener det er latterlig at folk bruker energi på å bry seg om slikt.. 5 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Burde politiet arrestere og febgsle mennesker som har et annet flagg på 17 mai? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hva med skempis, det er jo fra utlandet! Skal vi få lov til å drikke det???? GALSKAP! 4 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg mener det er latterlig at folk bruker energi på å bry seg om slikt.. Hvis man bryr seg om nasjonaldagen (noe mange gjør) så er det vel ikke unaturlig å ønske at toget skal være preget av norske flagg? 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hvorfor dra opp denne diskusjonen igjen? Jeg bryr meg fint lite, men skjønner ikke hvorfor man skulle bruke et annet flagg når det er Norges nasjonaldag vi feirer. Blir som å skrive et annet navn på kaka til han som har bursdag. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg mener det er latterlig at folk bruker energi på å bry seg om slikt.. Hvis man bryr seg om nasjonaldagen (noe mange gjør) så er det vel ikke unaturlig å ønske at toget skal være preget av norske flagg? Jeg bryr meg om nasjonaldagen. Jeg bryr meg ikke om noen ønsker å vifte med et annet lands flagg. Heldigvis. 3 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg syns et er bare tull med andre flagg i 17-mai-toget, men det skal ikke være straffbart å vifte med andre flagg. Å være respektløs er lov, og det er også lov å kjefte på folk offentlig. De som gidder hisse seg voldsomt opp over det har nok av lovlige metoder for å minske det de mener er et problem. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Man kan jo også vri på det, og se på litt lettere inntog med andre nasjoners flagg som en hyllest til Norges nasjonaldag. Alt må ikke sees med de negative brillene på nesetippen. Man har jo gjerne multinasjonale matstasjoner i en 17. mai feiring. Skal de heller ikke kunne ha sitt flagg over matboden sin, for å fortelle folk hvilken mat de serverer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 I barnrtoget, og på flaggstenger, så SKAL det være KUN norske flagg. Om en vifter med andre flagg mens en står og ser på et tog eller to driter jeg i. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hvis man ikke har noe å krangle om, finn på noe å krangle om ... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Syns det er greit men nå er jo 17.mai nasjonaldagen til Norge og da syns jeg det blir litt dumt å heise et annet flagg på den dagen da vi heiser våre flagg. Men for all del om man virkelig ønsker å heise det svenske flagge på nasjonaldagen så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hvis man ikke har noe å krangle om, finn på noe å krangle om ... Satt jeg akkurat å tenkte på også, man klarer alltid å finne noe å klage på. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 skjønner ikke hvorfor man skulle bruke et annet flagg når det er Norges nasjonaldag vi feirer. Blir som å skrive et annet navn på kaka til han som har bursdag. Sant nok. Eller som å ha et bilde av en komfyr, men kalle det kjøleskap. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Eller for å hendre landet vårt på sin måte Alt etter hvordan man selv velger å tolke det, det er ikke svart/hvit. Endret 22. juli 2016 av aklla Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Om noen har et annet flagg sammen med det norske så bryr i hvertfall ikke jeg meg. Viser bare hvor de er fra. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hvorfor dra opp denne diskusjonen igjen? Jeg bryr meg fint lite, men skjønner ikke hvorfor man skulle bruke et annet flagg når det er Norges nasjonaldag vi feirer. Blir som å skrive et annet navn på kaka til han som har bursdag.Det finnes flere steder norsk-amerikanere feirer deres kjærlighet for USA med amerikanske flagget på en hånd og deres etnisitet med et norsk flagg på andre hånden. De er vel stolte av USA OG deres etnisk bakgrunn. En ene ikke tar ifra den andre Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Kommer selv fra et annet land og synes det er unødvendig at folk vifter med andre flag 17. mai. Det er trossalt Norges nasjonaldag som feires.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå