RohamR Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Villa malla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Wow Hvilken land er det fra ? hvor ser det bare lækkert ud..man får godt nok lyst til en svømme tur her ...fin skarphed og dejligt billede mvh Suss Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Wow Hvilken land er det fra ? hvor ser det bare lækkert ud..man får godt nok lyst til en svømme tur her ...fin skarphed og dejligt billede mvh Suss Takk for tilbakemelding Dette er i Norge. Riktognok i Filtvet, Buskerud Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Praktfullt bilde fra Filtvet .Flotte farger og fin komposisjon. 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Wow Hvilken land er det fra ? hvor ser det bare lækkert ud..man får godt nok lyst til en svømme tur her ...fin skarphed og dejligt billede mvh Suss Takk for tilbakemelding Dette er i Norge. Riktognok i Filtvet, Buskerud Okay...ja men er det en strand eller noget de har lavet som et bade sted ? :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Wow Hvilken land er det fra ? hvor ser det bare lækkert ud..man får godt nok lyst til en svømme tur her ...fin skarphed og dejligt billede mvh Suss Takk for tilbakemelding Dette er i Norge. Riktognok i Filtvet, Buskerud Har vandet virkelig den farve..har lige slået det op ..kan se vi har været meget tæt på for 2 uger siden kørte vi nemlig igennem Drøbak...:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Tok bilder fra området for noen dager siden, men fikk ikke til det helt optimale. Her har du fått til et godt bilde som viser Villa Malla, Filtvet Fyr og miljøet rundt. Selv ville jeg nok tatt et kutt i bunn på et par centimeter. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Ett meget fint motlysbilde fra mitt nærområde Synes det ble ett nesten "naivistisk" preg over det. Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Praktfullt bilde fra Filtvet .Flotte farger og fin komposisjon. Takk Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Ett meget fint motlysbilde fra mitt nærområde Synes det ble ett nesten "naivistisk" preg over det. Bra jobba ! Mvh. Rolf Tusen takk for fine ord Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Tok bilder fra området for noen dager siden, men fikk ikke til det helt optimale. Her har du fått til et godt bilde som viser Villa Malla, Filtvet Fyr og miljøet rundt. Selv ville jeg nok tatt et kutt i bunn på et par centimeter. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg