ChopperRead Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Satse på at han ble skada 4 måneder nå Håper det var ironi, din ekle jævel. Ser faen meg alvorlig ut. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ser ut som en alvorlig skade på Gabriel. Altså jeg synes han er en elendig spiller og ønsker aldri å se han starte for Arsenal, men trist at det må en skade til for at det skjer. Håper det ikke er (for) alvorlig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Æsj. Ser ut som han er skikkelig skadet. Nå fikk jeg dårlig samvittighet ? Endret 7. august 2016 av barezell Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 GABRIEL <3 <3 Bedre enn Beckenbauer på sitt beste IMO Sykt skummelt å tenke på at Wenger anser han som vår beste forsvarsspiller med Koscielny og Mertesacker ute. Nå MÅ Han kjøpe ny stopper. Kan faen ikke tro om han ikke kjøper ny stopper nå. Wenger er så banter han Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Han er meget varierende ja. Men han har hatt flere fantastiske kamper for oss. God rotasjonspiller. Synd å miste han nå.. Endret 7. august 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er nok en brukket nese det ja.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er nok en brukket nese det ja.. Not funny! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ser ut som ankelen. Gabriel er en tøffing så dette er nok jævla alvorlig. Synes utrolig synd på han. Ingen unnskyldninger nå om det ikke kommer inn en ny stopper. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er det ikke typisk. Arsenal blir bare mindre og mindre klar for sesongstart. Forventer at mye skjer i løpet av kommende uke. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 "Lenge igjen av vinduet da!!" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Koscielny kommer til å bli kalt inn. Kan ikke se for meg at Wenger tør å starte med Chambers-Holding mot Liverpool. EDIT: Who am I kidding? Klart Wenger tør det. FML! Endret 7. august 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ser ut som ankelen. Gabriel er en tøffing så dette er nok jævla alvorlig. Synes utrolig synd på han. Ingen unnskyldninger nå om det ikke kommer inn en ny stopper. Må vel nesten ha 2 nå. Per ute nesten hele sesongen. Gabriel det samme om ankelen brakk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 "Lenge igjen av vinduet da!!" Look, it is very quiet now. Most teams do nothing. It's like a poker game. We need to be patient. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ser ut som ankelen. Gabriel er en tøffing så dette er nok jævla alvorlig. Synes utrolig synd på han. Ingen unnskyldninger nå om det ikke kommer inn en ny stopper. Må vel nesten ha 2 nå. Per ute nesten hele sesongen. Gabriel det samme om ankelen brakk To er å foretrekke ja, men det kan jeg garantere deg at ikke skjer. Heldig om vi får en. Mustafi skulle ha vært kjøpt for lenge siden, men griske Wenger skal faen ikke betale 25 mill euro for han en gang. En skandale i grunn. Blir nok Winston Reid eller noe sånt på tampen av vinduet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 "Lenge igjen av vinduet da!!" Look, it is very quiet now. Most teams do nothing. It's like a poker game. We need to be patient. Bielik top top qualiteee Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Evans kommer deadline day Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Evans kommer deadline day Da får jeg akutt polio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå