Espen Jansen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Vel, så langt det lar seg gjøre.Nå har noen «rundet» Pokémon Go Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 "plukket med seg over 4629 ulike skapninger." Nei, han plukket med seg 142 ulike.. 5 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Spaserte han kvar meter eller vart det brukt sykkel, bil, bilbane, platespelar osv? 2 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... Selvfølgelig. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... Kommer trading i spillet etterhvert Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Er det slik at de legendariske pokémonsa ikke er lansert enda? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Så han hadde ikke rundet det altså, bare de som er lette å ta? 3 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Er det slik at de legendariske pokémonsa ikke er lansert enda? Mange som tror de vil bruke de "beste" pokemonene til events etter hvert, selv tror jeg nok ikke det er mulig å fange dem. Lenke til kommentar
barcodeanon Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... Alle regionbaserte pokemon kan klekkes fra eggene i spillet også. Fyren hadde klekket rundt 300 egg da han fikk alle tilgjengelige Lenke til kommentar
maruudn Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Betyr det at Mr. Mime er legendary...? Huh... Jeg har en Mr. Mime... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Ikke legendary, bare at den er begrenset til kun Europa. Så for de som ikke bor i Europa vil den være sjelden, men vil tro den er forholdsvis vanlig her på kontinentet. 1 Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Når trading kommer online er jeg sikker på at Tmartn og/eller PhantomL0rd kommer med løsninger som er lukrative for brukerne! 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Spaserte han kvar meter eller vart det brukt sykkel, bil, bilbane, platespelar osv? Det er lagt hastighetsbegrensning som gjør at avstanden ikke teller hvis man kjører bil. Det brukes GPS så bilbane/platespiller blir for smått. Man kan sykle rolig eller jukse seg rundt med GPS-spoof. Nå er jo ikke 10km om dagen noen umulighet heller. I tillegg har han sittet i mange timer hver dag på et område i NY med 5 PokeStops innen rekkevidde, hvor alle har hatt "boost"/Lure. Det har gått med noen kroner altså, selv om andre også kan ha satt på boost. Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... Kommer trading i spillet etterhvert Dette vil nok ta svært lang tid, med mindre Niantic hjelpes med ekstra ressurser. Lenke til kommentar
Celsiuss Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv? For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut... Kommer trading i spillet etterhvert Jeg vil tro at du må være på samme plass for å trade lignende GBA der du brukte kabel for å trade. 1 Lenke til kommentar
Tildja Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Føler jeg dør litt når jeg leser ordet lommemonstre. 2 Lenke til kommentar
CyberNaGa Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 "plukket med seg over 4629 ulike skapninger." Nei, han plukket med seg 142 ulike.. 4629 ulike og 142 unike... Vekt og høyde og type angrep de har varierer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Føler jeg dør litt når jeg leser ordet lommemonstre. Ka? Har du lyst å bli me' heim å hæls på lommemonstere mitt Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Du kan jo få de "region locked" i egg... så har han ikke dem så er han heller ikke ferdig før han har dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå