Christian Thork Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Komplett må jo tjene litt dem også. Tipper 13.500,- pr kort jeg. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 jeg kansellerer orderen min.dette er bare noe rot. sendte en mail om at jeg vil kansellere kjøpet. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Komplett må jo tjene litt dem også. Tipper 13.500,- pr kort jeg. Det skal jeg klare hvis jeg slipper det logistikktullet til Nvidia! Lenke til kommentar
experten Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord. Akkurat skjedd det samme med kortet mitt nå Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord. Akkurat skjedd det samme med kortet mitt nå Jaja, dette var jo litt antiklimaks. Satser på at Komplett får det i løpet av August. Lenke til kommentar
experten Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord. Akkurat skjedd det samme med kortet mitt nå Jaja, dette var jo litt antiklimaks. Satser på at Komplett får det i løpet av August. Ja, håper pengene kommer fort tilbake fra nvidia og at det ikke blir noe problem med det. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 håper også det. sendte en mail om kanselering til Nvidia og en mail via paypal.om pengene tilbake. Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen Endret 10. august 2016 av Saaywhatnow? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Min har akkurat blitt returnert til avsender. Sprøtt. Ikke hørt et ord fra Nvidia. Endret 10. august 2016 av Deepo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen Har vel glidd under nesa på tollvesenet da Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Nå trodde jeg de i utgangspunktet ikke sendte til Norge? Nærmeste land for vår del er vel Sverige. Sikker på at det ikke har skjedd en feil når du bestilte? Hva er egentlig grunnen til det? Men det er kanskje bare å håpe på at Komplett får inn disse da, siden det jeg leser her minner mer om komikveld når Nvidia skal sende noe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Nå trodde jeg de i utgangspunktet ikke sendte til Norge? Nærmeste land for vår del er vel Sverige. Sikker på at det ikke har skjedd en feil når du bestilte? Hva er egentlig grunnen til det? Men det er kanskje bare å håpe på at Komplett får inn disse da, siden det jeg leser her minner mer om komikveld når Nvidia skal sende noe. Utenfor EU, tipper jeg Lenke til kommentar
experten Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Da har jeg fått foreløpig svar fra Nvidia om pakken min: "Thank you for contacting the NVIDIA online store.We apologize for any inconvenience. We have checked the tracking detailsand show that the package was returned to us on August 10, 2016.To sort this out, we have contacted the responsible department forinvestigation as to why the package was returned. You will be notifiedabout the result in no more than 2-3 business days.Your ticket number is: XXXXXXIf you cannot locate the email in your inbox, please check your spam orjunk mail folders.Please be advised that if the product has been returned, a refund willbe issued and a new order may need to be placed. Your patience is greatly appreciated." Får håpe de snart kommer med en god grunn hvorfor det har skjedd. Endret 10. august 2016 av experten Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen Har vel glidd under nesa på tollvesenet da Det er vel alltids mulig.. Annen mulighet er at nvidia har brukt ulike firmaer til å behandle salg i ulike regioner (og at folk her har brukt ulike url'er for shoppinga si).. Personlig fant jeg ikke noen norsk link når jeg klikka rundt hos nvidia (spratt fram og tilbake mellom tysk og britisk), men fant denne linken til norsk pris og kjøp hos itavisen og shoppa derifra Ps. sporingslinken jeg fikk fra nvidia var også hos chronopost.fr, og sier fremdeles bare "ingen info".. Men sporingskoden fungerte fint hos postnord.no - så takk for tipset lenger opp i tråden! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen Har vel glidd under nesa på tollvesenet da Det er vel alltids mulig.. Annen mulighet er at nvidia har brukt ulike firmaer til å behandle salg i ulike regioner (og at folk her har brukt ulike url'er for shoppinga si).. Personlig fant jeg ikke noen norsk link når jeg klikka rundt hos nvidia (spratt fram og tilbake mellom tysk og britisk), men fant denne linken til norsk pris og kjøp hos itavisen og shoppa derifra Ps. sporingslinken jeg fikk fra nvidia var også hos chronopost.fr, og sier fremdeles bare "ingen info".. Men sporingskoden fungerte fint hos postnord.no - så takk for tipset lenger opp i tråden! Endret 10. august 2016 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Yesss,virker som om kortet mitt er i oslo nå . får det muligens i morgen. hvordan skal jeg greie og konsentrere meg på jobben i morgen tro. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Kan ta kortet jeg, så holder du konsentrasjonen på topp Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Kan ta kortet jeg, så holder du konsentrasjonen på topp hehe ikke etter alle emailene jeg har sendt for og for tatt i kortet . Endret 10. august 2016 av rbr Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 håper ikke cpuen min blir flaskehals.4770k stock.noen meninger mister?? Ved stock ja. Overklokk den til 4.5 så blir det bedre. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) huff.er ingen overklokker på cpu fronten. noen råd hvordan gjøre det enklest mulig til 4 ghz Endret 10. august 2016 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå