Ziff Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Kommer det tredjepartskjølere til dette? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nei. Men du kan sikkert montere selv. Det er ikke lov å selge titan med annet enn ref. kjøleren. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Forrige Titan X kom i EVGA Hybridutgave. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Trodde Nvidia hadde en policy som ikke lot dette være tilfelle? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Trodde Nvidia hadde en policy som ikke lot dette være tilfelle? Gigabyte kom med egen kjøler, men man måtte montere selv Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Akkurat prøvd å bestille titan x p fra https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ men dessverre så godtar dem ikke adr min. pratet med support på Chat og på Telf å dem sier at dem ikke sender dette korte til Norge. Det var merkelig fordi jeg har et kort på vei til meg nå. Har ikke skjedd noen oppdatering siden onsdag, så håper ikke det er noe tull med posten. Capture3.PNG tok det lang til før kortet ble sendt avsted?har enda ike fått noen mail angående sporing av kortet mitt,har pratet med kundeservicen,sier jeg må bare vente på mailen. Lenke til kommentar
experten Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Akkurat prøvd å bestille titan x p fra https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ men dessverre så godtar dem ikke adr min. pratet med support på Chat og på Telf å dem sier at dem ikke sender dette korte til Norge. Det var merkelig fordi jeg har et kort på vei til meg nå. Har ikke skjedd noen oppdatering siden onsdag, så håper ikke det er noe tull med posten. Capture3.PNG tok det lang til før kortet ble sendt avsted?har enda ike fått noen mail angående sporing av kortet mitt,har pratet med kundeservicen,sier jeg må bare vente på mailen. Bestilte så fort de åpnet for bestilling klokken 15 den 2.august. Fikk sendingbekreftelse kvelden den 4.august, men kortet var sendt den 3. dvs fikk bekreftelsen en dag etter kortet var sendt. Kortet mitt har forsatt ikke kommet Samme status som tidligere, men er i korrespondanse med Nvidia om det nå. Er det noen her som har bestilt og mottatt kortet sitt? Endret 9. august 2016 av experten Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Nå trodde jeg de i utgangspunktet ikke sendte til Norge? Nærmeste land for vår del er vel Sverige. Sikker på at det ikke har skjedd en feil når du bestilte? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Endelig noen med samme problem! Bestilte på release dagen, og har akkurat samme sporing som experten. Så jeg tok kontakt med PostNord i går, og de opprettet en sak på det. Fikk svar av dem i dag. Pakken min (og pakkene til de andre her i tråden tipper jeg) sitter fast i tollen pga. manglende exportfaktura fra avsender (Nvidia). Dette rimer jo med det at mange her har blitt fortalt at de ikke shipper til Norge. De gikk vel ut fra at Norge var en by i Sverige. Jeg kontaktet Nvidias kundeservice i dag, som selvfølgelig er "Powered by Digital River", og det er akkurat like kjipt som du skulle tro. Kommer til kundeservice i india (tipper jeg), og ingen der hadde noen gang hørt om en exportfaktura. Til slutt gikk de med på å eskalere saken opp i systemet, men dette vil ta 2-3 business days. Dette er så forbanna latterlig og frustrerende. Attpåtil så pekte linken i sporingsmailen min til feil shipping service (chronopost.fr), så det tok litt tid før jeg skjønte at det var Postnord. Også tåpelig av Postnord og ikke ha bedre informasjon i sporingen sin. Aldri mer Nvidia store. Men jeg vil jo ha denne greia, så jeg fortsetter å mase på dem. Fint hvis dere andre kan kontakte kundeservice også. Holder dere oppdatert. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ergo man kjøper skjermkort fra norske nettbutikker og ikke fra nVidia.com Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ergo man kjøper skjermkort fra norske nettbutikker og ikke fra nVidia.com Og det hadde jeg selvfølgelig gjort hvis kortet var tilgjengelig fra norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Har dere jukset? For jeg får ikke Norge some et alternativ på land i nedtrekksmenyen.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Nå skal vel Titan X(P) selges via norske kanaler etterhvert? Var det ikke blant annet Komplett som annonserte at det vil komme iløpet av noen uker? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Har dere jukset? For jeg får ikke Norge some et alternativ på land i nedtrekksmenyen.. Brukte denne linken: https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ Kom dit fra en av Nvidias sider på release dagen, husker ikke helt hvilken. Så jeg syns ikke det er juks. Nå skal vel Titan X(P) selges via norske kanaler etterhvert? Var det ikke blant annet Komplett som annonserte at det vil komme iløpet av noen uker? Det har jeg ikke hørt noe om, men det hadde jo klart vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Nei det synes ikke jeg heller da de klart selger Titan X til Norge Jeg gikk via nvidia.com og klikket på Norge og ble sendt til UK (Sverige var ikke at alternativ, men Danmark) Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord. blir den returnert??har du kansellert orderen? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har ikke gjort noe siden det jeg beskrev i post #149. Kan tenkes at Nvidia har bedt om at kortet returneres, eller at PostNord sender den tilbake etter at Nvidia ikke klarte å produsere en exportfaktura. Jeg får ringe dem igjen i morgen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Komplett support sa til en bruker her at man kan kjøpe fra dem i slutten av august. Så får vi se om det stemmer Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Komplett support sa til en bruker her at man kan kjøpe fra dem i slutten av august. Så får vi se om det stemmer Heller det gitt, men håper prisen holder seg under 13000, er høy nok allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå