Christian Thork Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Joa, 30% mer ytelse i spille der SLI ikke støttes, men hvor mange spill er egentlig det? 90% av mine spill støtter sli. I de spille der det ikke støttes, så trenger jeg det som regel ikke. F.eks minecraft. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hm heter denne det samme som det gamle titan x ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, selv om det er Pascal. Så da bllir det Titan X (p) Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, selv om det er Pascal. Så da bllir det Titan X (p) skjønner, men folk kan lett misforstå å kjøpe den gamle titan x versionen (maxwell) :S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, selv om det er Pascal. Så da bllir det Titan X (p) skjønner, men folk kan lett misforstå å kjøpe den gamle titan x versionen (maxwell) :SNei. Kjøper folk Passat 2014 bil når Passat 2016 er ute for ca samme pris? Tenkte meg det ja 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, selv om det er Pascal. Så da bllir det Titan X (p) skjønner, men folk kan lett misforstå å kjøpe den gamle titan x versionen (maxwell) :S Folk som skal ha GPU til 13K velger nok den rikitge, da de er noe over middels interresert Ellers så er jeg enig i at det var litt latskap av Nvidia å ikke bytte navn, men samma det om det yter som det skal? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 prøver og få kloa i et titan x men er visst ikke mulig enda. på nvidias sider så sender de ikke til norge,kjipt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 prøver og få kloa i et titan x men er visst ikke mulig enda. på nvidias sider så sender de ikke til norge,kjipt. Slutten av mnd, så skal det komme på komplett.no i følge komplett support. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 1200 dollar = 10215 norske penger akkurat nå ... +mva så blir det 12769~ ish.. Og med RNG og andre ting så betyr det vell ca 15.000 Lenke til kommentar
experten Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 prøver og få kloa i et titan x men er visst ikke mulig enda. på nvidias sider så sender de ikke til norge,kjipt. https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ Kan bestilles derfra Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 1 vannblokk er billigere enn 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 1 vannblokk er billigere enn 2 3 er dyrere enn 1 :/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 1 vannblokk er billigere enn 2 3 er dyrere enn 1 :/ Men nå får man jo ikke 3-sli lengre så da kan du spare litt penger, eller? Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Skeptisk, hvor er det lansert? finner det ikke på noen av it shoppene på nette. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Skeptisk, hvor er det lansert? finner det ikke på noen av it shoppene på nette. Fordi du kan kun bestille det fra nVidia.com Endret 5. august 2016 av Betroz Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Skeptisk, hvor er det lansert? finner det ikke på noen av it shoppene på nette. Fordi du kan kun bestille det fra nVidia.com Man kan bestille Komplett PC med Titan XP. Kjøpe en sånn og benytte angreretten på alt utenom skjermkort? Lenke til kommentar
oyso Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Akkurat prøvd å bestille titan x p fra https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ men dessverre så godtar dem ikke adr min. pratet med support på Chat og på Telf å dem sier at dem ikke sender dette korte til Norge. Lenke til kommentar
experten Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Akkurat prøvd å bestille titan x p fra https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ men dessverre så godtar dem ikke adr min. pratet med support på Chat og på Telf å dem sier at dem ikke sender dette korte til Norge. Det var merkelig fordi jeg har et kort på vei til meg nå. Har ikke skjedd noen oppdatering siden onsdag, så håper ikke det er noe tull med posten. Lenke til kommentar
oyso Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Akkurat prøvd å bestille titan x p fra https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/ men dessverre så godtar dem ikke adr min. pratet med support på Chat og på Telf å dem sier at dem ikke sender dette korte til Norge. Det var merkelig fordi jeg har et kort på vei til meg nå. Har ikke skjedd noen oppdatering siden onsdag, så håper ikke det er noe tull med posten. jupp syntes dette jeg også. får håpe du får pakka di snart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå