23234444 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg problemer me s bestille på nvidia.no får ikke lagt til Titan x ,kjøp det, det dukker ikke opp i kassen, ikke noe annet hellet kan jeg kjøpe der, Hvordan skal jeg klare å få kjøpt kortet? Sendte mai til nvidia de sa de ikke shopper til Norge ...? Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg problemer me s bestille på nvidia.no får ikke lagt til Titan x ,kjøp det, det dukker ikke opp i kassen, ikke noe annet hellet kan jeg kjøpe der, Hvordan skal jeg klare å få kjøpt kortet? Sendte mai til nvidia de sa de ikke shopper til Norge ...? [/Andre retailers som sender til Norge single Yitan x kort og Ike feeding buggy, he or, have met dem. Er Det noe som gar et forslag til hvordan jeg kan kjøpe korte? Hvordan klarte dere det? Det må vær imens siden virket og sendt til Norge det d, en 2 ukers tid... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Om det er krise, og du bor i nærheten, så kan du vel bestille til Sverige "poste restante" og hente der eller noe slikt? Ellers er det bare å vente til den kommer i butikk. Flere som sier Komplett har sagt dem kommer til å ta den inn. Spørs bare hva prisen blir... Edit: Forresten, henter du i Sverige, så går det over kontant grensa på 6000?Kr med god margin. Så mva kommer i tillegg. Ellers må man smugle.. Endret 18. august 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Dear Sigmund Moe, Thank you for contacting the NVIDIA online store. We are terribly sorry for all the inconvenience this may have caused you. We have attempted to place an order for the NVIDIA TITAN X and other product on our online store and found out that there is no option to choose Norway as a shipping country. This means that we cannot ship the product on your country, this is also the reason why you are having difficulties placing your order online. Now, we highly recommend that you contact NVIDIA pre-sales to check if there are other reseller that can ship to your country. You can contact NVIDIA pre-sales at: URL: http://www.nvidia.com/page/support.html Phone: 1-800-797-6530, Option 2 ( Thank you for your continued patience. We appreciate your understanding regarding this matter. In an effort to continuously improve the customer experience, we would like your feedback through a brief survey. It should only take a few minutes of your time. https://www.surveymonkey.com/s/PXJMKJ7?c=920556 Sincerely, Delia C. NVIDIA online store Customer Service [email protected] Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) nvidia.no eksisterer ikke lengre da en blir videresesendt til nvidia.co.uk og det er mange land på nedtrekksmenyen, men ingen nordiske funker, så tviler på at en får sendt det til Sverige (nvidia.se videresender også) Sender til Danmark og Finland i shoppen, ellers blir en henvist til komplett Endret 18. august 2016 av Dubious Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Ja pris og når de får den inn, komplett kunne ikke si når dem fikk inn Titan X. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Ja pris og når de får den inn, komplett kunne ikke si når dem fikk inn Titan X. Kort tid etter de har fått den inn, så blir sikkert 1080Ti lansert...og som sikkert kommer med custom kjøler i motsettning til Titan XP. Så selv om 1080Ti får mindre cuda cores, så vil den klokke høyere og dermed yte litt bedre. Ikke utenkelig iallefall. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 1080Ti kommer sikkert til julerushet 1 Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Den Norske Siden til Nvidia virker igjen nå, bare å bestille Titan X igjen, for dem som skal ha det :-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Den Norske Siden til Nvidia virker igjen nå, bare å bestille Titan X igjen, for dem som skal ha det :-) JEg kommer bare inn på co.uk, selv om jeg velger Norge på menyen. Edit: Funka inne på shoppen. Endret 23. august 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Den Norske Siden til Nvidia virker igjen nå, bare å bestille Titan X igjen, for dem som skal ha det :-) JEg kommer bare inn på co.uk, selv om jeg velger Norge på menyen. Edit: Funka inne på shoppen. Samme her, prøvde Edge også så det er ikke browseren som har lagret ting.. Kommer bare til UK uansett hva jeg gjør, ikke at jeg skal ha Titan.. Endret 23. august 2016 av Dubious Lenke til kommentar
experten Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Da var den tilbake på lager hos Nvidia, så vi gir det et nytt forsøk. Satser på at tollerne sover på jobben denne gangen. Har bestilt til jobben denne gangen, kanskje det går bedre. Har fått bekreftet refundering av den første fra Nvidia, men regner med at det tar tid før jeg får tilbake pengene. Har ikke akkurat mulighet til å ha 13000 utestående flere ganger, så dette blir siste forsøk. Krysser fingrene. Og før noen begynner: Jeg er ikke så smart nei. Jeg vil bare ha det førbanna kortet til under 16k Hvordan gikk det med den nye bestillingen din? Jeg venter fortsatt på svar fra Nvidia på hva som skjedde med pakken min. Er på 14 dagers ferie, så er ikke så kjempe krise for min del at det tar tid. Endret 23. august 2016 av experten Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Prøv linken til Tom Bie for den som ikke får bestilt. https://www.nvidia.no/graphics-cards/geforce/pascal/titan-x/#cid=Campaign-NVIDIA-TITAN-X-Q2-NVIDIA-media-alert-NO-MEDIAALERT-Press&utm_source=NVIDIA-media-alert-NO&utm_medium=Press&utm_content=MEDIAALERT&utm_campaign=Campaign-NVIDIA-TITAN-X-Q2-Press Lenke til kommentar
23234444 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sorry jeg mener Trond Bie Linken virker Lenke til kommentar
Spooky69 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 WOW! 16000 spenn hvis du skal ha Titan korte inn i en Komplett bygd pc. Lenke til kommentar
Nitramasa Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Aaaayyyy, bestilte fra den norske siden nå nettopp. Ble avfeid som svindel og kortet ble sperra. At det skal være så vanskelig altså ? Uansett, fikk ringt opp sikkerhetsselskapet og løftet sperren. Nå får jeg bare vente til over helga å se om bestillingen gikk igjennom :/ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 At ikke dere bare venter på 1080Ti... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 At ikke dere bare venter på 1080Ti... Hvis den nå kommer... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 At ikke dere bare venter på 1080Ti...Hvis den nå kommer... Det er mulig Nvidia ikke lanserer GTX 1080 Ti, men det er helt sikkert at det kommer en rimeligere Geforce-variant med GP102 som kjerne en gang i fremtiden. Med valutakursen som den er for tiden er det lett å forstå hvorfor folk venter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå