Christian Thork Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Still CPU multiplier til 40. Sett spenningen på 1.000V, dersom det krasjer. øk med 25mv til det er stabilt. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Still CPU multiplier til 40. Sett spenningen på 1.000V, dersom det krasjer. øk med 25mv til det er stabilt. takker ,skal prøve det Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hvor er den lansert, finner den ikke i noen nettbutikker, men ser den i enkelte ferdigpcer :S Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hvor er den lansert, finner den ikke i noen nettbutikker, men ser den i enkelte ferdigpcer :S kun mulig å bestille direkte fra nvidia, eneste jeg har hørt om andre nettbutikker er tidligere i tråden her der komplett kundeservice har sagt at de får den inn i slutten av måneden. Hvis du vil gjøre som oss andre og bestille direkte fra nvidia er linken her Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 2500k overklokking. V-core til 1.25v og sett multiplayer til 45. Dette om man har noe annet enn intel stock kjøler. Stock kjøler så setter man 1.20v på v-core og setter 42 multiplayer. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) kommer ikke inn i bios.prøver f2 og del. jaja.kan jo trøste meg med at jeg får et råskinn av et kort.håper jeg ikke mister for mye power av kortet. ved stock cpu da. Endret 10. august 2016 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 noen som håper på titan x i morgen?? hvem blir først. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg har bare en ting å si: Blæ. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Jeg har bare en ting å si: Blæ. skal ikke le av dine lidelser mister.håper at de får ordnet opp i det tullballet du har gjennomgått .har vært der selv ,suger skikkelig. håper at det endrer seg.leste at det kunne ta 10-15 arbeids dager fra med når varen er blitt returnert at du får pengene tilbake.helt håpløst synes jeg. stå på titan brother. Endret 10. august 2016 av rbr Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Så Nvidia må prøve å sende dem fra Sverige til Norge helt til de ikke blir oppdaget i tollen for at de skal klare å levere dem i Norge? Endret 10. august 2016 av TKongen Lenke til kommentar
Spooky69 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hvor er den lansert, finner den ikke i noen nettbutikker, men ser den i enkelte ferdigpcer :Skun mulig å bestille direkte fra nvidia, eneste jeg har hørt om andre nettbutikker er tidligere i tråden her der komplett kundeservice har sagt at de får den inn i slutten av måneden. Hvis du vil gjøre som oss andre og bestille direkte fra nvidia er linken her Tomt på lager,Komplott har kjøpt alle står det(: Lenke til kommentar
experten Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ser ut som det bare er i Norge og Sverige det er tomt på lager. Tek.no publiserte i artikkelen tilhørende denne forumtråden at Nvidia Titan X har en veiledende pris på 12 999 kroner i Norge, og det var før det ble lagt ut for salg fra Nvidia. Lurer på hvem som har fortalt de prisen hvis det skal vise seg at Nvidia egentlig ikke sender til Norge. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 virker som post nord ikke greide og kjøre ut pakken min i dag. for vel sitte på gjerdet til i morgen. Lenke til kommentar
TobiasHar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 For min del bestilte jeg kortet 4. aug. fra www.nvidia.no og fikk kortet levert på døra i går kveld (10 aug). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 For min del bestilte jeg kortet 4. aug. fra www.nvidia.no og fikk kortet levert på døra i går kveld (10 aug). ...da forventer vi benchmarks fra deg asap Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) virker som post nord ikke greide og kjøre ut pakken min i dag. for vel sitte på gjerdet til i morgen. Samme hos meg.. På pakkesporinga står det "privat mottaker kontaktes for avtale om levering", så jeg ringte til kundeservice og fikk beskjed om å bruke skjema på nettsia deres (Kundeservice->Avtal levering), så skal pakka komme på valgt dato. Så da burde jeg få min i morra en gang mellom kl13 og kl 17 Endret 11. august 2016 av Saaywhatnow? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 virker som post nord ikke greide og kjøre ut pakken min i dag. for vel sitte på gjerdet til i morgen. Samme hos meg.. På pakkesporinga står det "privat mottaker kontaktes for avtale om levering", så jeg ringte til kundeservice og fikk beskjed om å bruke skjema på nettsia deres (Kundeservice->Avtal levering), så skal pakka komme på valgt dato. Så da burde jeg få min i morra en gang mellom kl13 og kl 17 samme her.blir noen laaange timer føler jeg.så når jeg åpner pakken har jeg sikkert fått den forrige typen titan x.KLIKKE TOTALT hehe. Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 virker som post nord ikke greide og kjøre ut pakken min i dag. for vel sitte på gjerdet til i morgen. Samme hos meg.. På pakkesporinga står det "privat mottaker kontaktes for avtale om levering", så jeg ringte til kundeservice og fikk beskjed om å bruke skjema på nettsia deres (Kundeservice->Avtal levering), så skal pakka komme på valgt dato. Så da burde jeg få min i morra en gang mellom kl13 og kl 17 samme her.blir noen laaange timer føler jeg.så når jeg åpner pakken har jeg sikkert fått den forrige typen titan x.KLIKKE TOTALT hehe. Det her blir et langt døgn, ja.. og de timene i morra blir altfor lange xD Noe sier meg at det blir vrient å fokusere på jobbinga i morra (hjemmekontor).. Men ja - hadde vært litt typisk å få Maxwell versjonen i stedet etter alt maset som har vært rundt det her.. Kan være at noen i logistikkavdelinga til nvidia får en gpu opp "der sola aldri skinner" i så fall... 1 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 samme her.blir noen laaange timer føler jeg.så når jeg åpner pakken har jeg sikkert fått den forrige typen titan x.KLIKKE TOTALT hehe. Det hadde ikke vært så gale da, du kunne vært enda mer uheldig og fått et troll hos Nvidia til å pakke ned et nedstøvete Titan Black istedet. Lenke til kommentar
TobiasHar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 For min del bestilte jeg kortet 4. aug. fra www.nvidia.no og fikk kortet levert på døra i går kveld (10 aug)....da forventer vi benchmarks fra deg asap Fair enough, det Har akkurat fått satt det inn i maskinen (og byttet ut 2x970) Foreløpig vil jeg si det performer etter forventningene, men ser av 3DMark at min CPU trekker scorene ned (har 4790K på 4,8 GHz) Fire Strike - 20033 Fire Strike Ultra - 6592 Time Spy - 7991 (8933 graphics score) Det er så langt jeg har fått testet.... Ellers ser jeg at tempen ligger litt ukomfortabelt høyt (rundt 80C) sammenlignet med mine gamle strix-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå