Gå til innhold

Utslipp fra cruiseskip skal kartlegges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Har hipsterløkka funnet nye ting å bruke tiden sin på? Må ha vært for lang tid mellom to macchiato i sommervarmen.

Lenke til kommentar

Det er ikke CO2-utslippene som er problemet, men de enorme utslippene av NOx, partikkler og SOx fra forbrenning av tungolje. Ett cruiseskip slipper trolig ut mer enn alle bilene i Norge til samme.

 

Det er ikkje lov å brenne svovelrik tungolje i norsk farvatn. EU-grensa i SECA-farvatn (Nordsjøen og norsk farvatn er inkludert) har vore 0,1% sidan 2015. Til samanlikning kan tungolje til bruk i internasjonalt farvatn utanfor EU og andre kontrollerte soner (USA og Canda har same grenser som EU) innehalde opp til 4,5% svovel. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32012L0033

 

EU-grensa for svovel i bensin og diesel er 0,001%. Eg orkar ikkje å rekne detaljert på det akkurat no, men basert på drivstoff-forbruket som kan reknast ut frå CO2-utsleppa frå vegtransport (10,2 millionar tonn i 2014) og CO2-utsleppa som er oppgitt for cruise-trafikken her, slepp biltrafikken ut mykje meir svovel enn cruiseskipa. Då reknar eg med at svovelinnhaldet i både tungolje og bensin og diesel ligg på grensa for det som er lov, eller like mykje under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...