AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Heisann! Jeg vet ikke om dette er riktig sted å få svar på. (Men ønsker å poste som anonym) Men det er slik at jeg har studert markedsføring ved BI langt over normert tid (og er 26 år gammel), av flere grunner og situasjoner som har dukket opp ved siden av studie, som gjorde til at jeg måtte droppe flere fag og blant annet ikke klarte å konsentrere meg akkurat på grunn av disse situasjonene som oppstod. (Vet jeg skulle ha tatt friår eller noe istedenfor å prøve å komme meg videre med studie den perioden). Nå vet jeg ikke om jeg får fullført studiet da jeg mangler flere fag, og muligens får avslag på søknad om fjerde gangs eksamen. Dette er utrolig flaut og bortkastet av meg og føler meg dårlig hver eneste dag og natt på grunn av den negative tanken etter dette. Alt er helt jævlig nå for tiden. Lån fra lånekassa og hengende studie. Har en stygg følelse i meg som irriterer meg for mye, og som har hatt litt effekt på helsa på grunn av stress, depresjon? Osv... Så jeg lurer på om dersom jeg får avslag fra BI, er det da mulig å søke på en annen høyskole og kun ta opp de fagene jeg mangler for at studiet mitt blir fullført, uten å bruke flere år på det? Setter stor pris på veiledning, tips og slikt! Og beklager dersom dette ikke er riktig sted. Tusen takk! Anonymous poster hash: 3c8a1...400 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hei. Det koster ingenting å spørre. Det du kan gjøre er å kontakte en annen høyskole som har økonomi/ markedsførings linje tilsvarende det du allerede studerer. Det som jeg mener og tror at rådgivere og fagansvarlige ved en annen høyskole vil se etter, er om at de fagene du allerede har tatt ved BI, tilsvarer de fagene, dvs har den samme teorisammensetngen som de fagene ønsker å få godkjent hos dem. Så om du sender en mail til en annen høyskole ,der du oppgir hvilke fag du allerde har tatt og spør om du kan få de innpasset i en av gradene/utdanningene som de har, så kan de se på den og svare deg på om det er en mulighet for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå