Gå til innhold

Vi kalte det et av fjorårets beste spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennomførte faktisk dette for ett par dager siden etter å ha hatt det liggende i steam biblioteket siden første episode ble sluppet. Kan for min egen del si at tittelen har gitt meg en av de aller beste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt i løpet av mine 20+ år som spill entusiast.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Vi kalte det et av fjorårets beste spill

Ja, så jeg håper ikke folk lot seg lure av det, selv om påstanden kanskje ikke er usann med det snevre sammenligningsgrunnlaget dere plukket ut..... Nå har i alle fall folk sjansen til å finne ut av det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal godt gjøres å bare spille episode 1. :-P

Episode 1 er den eneste jeg har spilt og ikke orket å ta i det fjortiss jente spillet. Hører det blir bedre da.... men etter å ha gått rundt med samtaler som var like dype som en rosablogger om at hvem liker hvem, hvem er kule, hvem har gjort hva med hvem så er jeg redd for å was te et par timer til som jeg kunne brukt på noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme, det har kommet en tåre eller to etter å ha spilt dette spillet.

Den situasjonen der du må dra tilbake i tiden igjen for å ta det nest verste alternativet. Må prøve å ikke spoile. Den situasjonen kom seg langt under huden min. Den satt godt

Endret av Limbeck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...