Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg satt og kosa meg med midnattssola jeg også i går. Det ble bare flottere og flottere og helt umulig å legge seg! Mange var ute i fotoærend Fint komponert bilde, fine farger. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Herlig lys og farger. Fjellkjeden som kan oppfattes som sammenhengende drar blikket innover i bildet sammen med god hjelp av brennvidde på 15 mm og lav kameravinkel. Vil du også ha en versjon med ytterligere ssuug i dybden så kan du fjerne ytterligere minst 3 cm til oppe. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Takk, jeg la forresten merke til at landskapet lyste opp ekstra mens jeg gikk ned igjen, før sola igjen var skjult bak det lave skydekket. Og etter å ha sjekket i tabell skal sola være på det høyeste 12:51, og da blir det vel tilsvarende på natta, men motsatt. Så hadde en ventet et kvarter til ville sola vært enda litt lavere, og med det lave skydekket ville det gjort utslag. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg satt og kosa meg med midnattssola jeg også i går. Det ble bare flottere og flottere og helt umulig å legge seg! Mange var ute i fotoærend Fint komponert bilde, fine farger. De lyse kveldene nordpå kan være fine, både i Lofoten og videre nord- og østover. Så selv om solskiva er under horisonten snart, betyr det ikke noe i praksis, da august kanskje er enda beder enn juli. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Spektaklulært vidvinkel foto.! Fin plassering av sola til venstre i det gyldne snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg