Gå til innhold

En hilsen fra Lofoten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis fint der også. Smart å se Kvalvika fra høyden. Hører til de som kun har vært nede på stranda, og nå ser jeg jo at der er to til og med.

Ja, fint er det nesten hvor man snur seg. Jeg var så tung i beina etter å ha vært på Reinebringen dagen før, at jeg måtte prioritere om jeg ville gå opp eller ned. Jeg valgte opp pga fotomotivene er bedre der...vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar

En populær plass å bli foreviget det der, men heldigvis ikke så lang kø som det er for å komme ut på Trolltunga,...

Hytten som de to overvintrende ungdommenne bygde av rakved og "søppel" nede i Kvalvika er også verd ett besøk.

Ingen kø her i går i hvert fall :D

Jeg har hørt om de to guttene, men greide ikke å både gå ned til stranda og opp på toppen på samme dag, så da ble toppen prioritert. :) Mannen min gikk ned, men han så ingen hytte,men han visste ikke om den heller da..

Lenke til kommentar

Ser ut som du fort kunne havna i fritt fall mot fjorden også og da gjelder det å komma med beina eller hue først fra så store høyder for med magaplask så sprekker du endemellom.

Men mektig turisreklame begge to selv om ener'n jo er mest spektakulær.

Fikk reisemagasinets adresse så du kan kreve modellhonorar???

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som du fort kunne havna i fritt fall mot fjorden også og da gjelder det å komma med beina eller hue først fra så store høyder for med magaplask så sprekker du endemellom.

Men mektig turisreklame begge to selv om ener'n jo er mest spektakulær.

Fikk reisemagasinets adresse så du kan kreve modellhonorar???

Roar

Hehe :lol: Det glemte jeg i forfjamselsen. Ikke hver dag man er fotomodell til et magasin :) Forrige gang var da jeg var forsidepike i Industrivernnytt :rofl: Da var jeg vel kanskje rundt 22 .

Lenke til kommentar

Du er godt nok modig var :-) så skal man ikke have højde skræk :-) bare det var mig som var afsted..men alle de ørepropper...:-) driller de ikke dig ? Hilsen Suss

Ja, det var litt skremmende! :) Jeg er jo vokst opp med mye bakker og høydeforskjeller, så ørepropper er jeg sjelden plaget av ;)

Lenke til kommentar

Er det ekstremsportveka? Stilig. :)

Hehe..Det føles litt sånn på kroppen ja, og nå har jeg til og med badet i sjøen her i Lofoten. 12 grader i vannet. Litt ekstremsport det også :D

BADE i 12 c py ha.............godt det ikke var mig :-D

Lenke til kommentar

Er det ekstremsportveka? Stilig. :)

Hehe..Det føles litt sånn på kroppen ja, og nå har jeg til og med badet i sjøen her i Lofoten. 12 grader i vannet. Litt ekstremsport det også :D

BADE i 12 c py ha.............godt det ikke var mig :-D

Det var ganske friskt, og varte ikke så lenge..:D

Lenke til kommentar

Rolig nå.....bare nyt Lofoten stille og rolig:-)

Ble du tsjekka opp forresten.....

Jeg er jo lettsjarmert, men denne gangen gikk det pyntelig for seg ;)

I dag regner det. Spesielt kjedelig når vi ligger i et lite telt..

Lurte på å gå til Djevleporten, men orker ikke det i regn..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...