Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 En hilsen fra Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Det er tydeligvis fint der også. Smart å se Kvalvika fra høyden. Hører til de som kun har vært nede på stranda, og nå ser jeg jo at der er to til og med. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Det er tydeligvis fint der også. Smart å se Kvalvika fra høyden. Hører til de som kun har vært nede på stranda, og nå ser jeg jo at der er to til og med. Ja, fint er det nesten hvor man snur seg. Jeg var så tung i beina etter å ha vært på Reinebringen dagen før, at jeg måtte prioritere om jeg ville gå opp eller ned. Jeg valgte opp pga fotomotivene er bedre der...vil jeg tro. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 En populær plass å bli foreviget det der, men heldigvis ikke så lang kø som det er for å komme ut på Trolltunga,... Hytten som de to overvintrende ungdommenne bygde av rakved og "søppel" nede i Kvalvika er også verd ett besøk. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 En populær plass å bli foreviget det der, men heldigvis ikke så lang kø som det er for å komme ut på Trolltunga,... Hytten som de to overvintrende ungdommenne bygde av rakved og "søppel" nede i Kvalvika er også verd ett besøk. Ingen kø her i går i hvert fall Jeg har hørt om de to guttene, men greide ikke å både gå ned til stranda og opp på toppen på samme dag, så da ble toppen prioritert. Mannen min gikk ned, men han så ingen hytte,men han visste ikke om den heller da.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Du verden, du har vært høyt og lavt, ja. Flott bilde. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Ser ut som du fort kunne havna i fritt fall mot fjorden også og da gjelder det å komma med beina eller hue først fra så store høyder for med magaplask så sprekker du endemellom. Men mektig turisreklame begge to selv om ener'n jo er mest spektakulær. Fikk reisemagasinets adresse så du kan kreve modellhonorar??? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Du verden, du har vært høyt og lavt, ja. Flott bilde. Ja, det kan du trygt si, mest høyt kanskje ?, takk for kommentar Erik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Ser ut som du fort kunne havna i fritt fall mot fjorden også og da gjelder det å komma med beina eller hue først fra så store høyder for med magaplask så sprekker du endemellom. Men mektig turisreklame begge to selv om ener'n jo er mest spektakulær. Fikk reisemagasinets adresse så du kan kreve modellhonorar??? Roar Hehe Det glemte jeg i forfjamselsen. Ikke hver dag man er fotomodell til et magasin Forrige gang var da jeg var forsidepike i Industrivernnytt Da var jeg vel kanskje rundt 22 . Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Er det ekstremsportveka? Stilig. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Du er godt nok modig var :-) så skal man ikke have højde skræk :-) bare det var mig som var afsted..men alle de ørepropper...:-) driller de ikke dig ? Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Er det ekstremsportveka? Stilig. Hehe..Det føles litt sånn på kroppen ja, og nå har jeg til og med badet i sjøen her i Lofoten. 12 grader i vannet. Litt ekstremsport det også Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Trolltunga i miniutgave. Trodde du var stiv i bena fra forrige tur, men ofte er det å gå ny tur like etterpå godt botemiddel i så måte. Regner det det vil bli god norgesreklame i tjekkia ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Du er godt nok modig var :-) så skal man ikke have højde skræk :-) bare det var mig som var afsted..men alle de ørepropper...:-) driller de ikke dig ? Hilsen Suss Ja, det var litt skremmende! Jeg er jo vokst opp med mye bakker og høydeforskjeller, så ørepropper er jeg sjelden plaget av Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Er det ekstremsportveka? Stilig. Hehe..Det føles litt sånn på kroppen ja, og nå har jeg til og med badet i sjøen her i Lofoten. 12 grader i vannet. Litt ekstremsport det også BADE i 12 c py ha.............godt det ikke var mig :-D Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Er det ekstremsportveka? Stilig. Hehe..Det føles litt sånn på kroppen ja, og nå har jeg til og med badet i sjøen her i Lofoten. 12 grader i vannet. Litt ekstremsport det også BADE i 12 c py ha.............godt det ikke var mig :-D Det var ganske friskt, og varte ikke så lenge.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Rolig nå.....bare nyt Lofoten stille og rolig:-) Ble du tsjekka opp forresten..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Rolig nå.....bare nyt Lofoten stille og rolig:-) Ble du tsjekka opp forresten..... Jeg er jo lettsjarmert, men denne gangen gikk det pyntelig for seg I dag regner det. Spesielt kjedelig når vi ligger i et lite telt.. Lurte på å gå til Djevleporten, men orker ikke det i regn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg