Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) Jeg bor rett syd for Lillestrøm (i Norge), men får stadig vekk indikasjoner på at jeg egentlig er i Danmark (annonser, søkeforslag og sånt). Siste er at Apple tror alle iPhonene mine er i Danmark. Anyone? Edit: jeg har to Gmail e-postkontoer. Kan dette skyldes at Google har servere i Danmark? Endret 21. juli 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har ikke noen løsning på "problemet", men som en digresjon så husker jeg at statistikken plutselig sa at 10 prosent av trafikken til forumet kom fra Sveits for noen år siden. Forandringen kom over natta. Noen ganger er det litt feiloppføringer på IP-range. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Get ble kjøpt av Danske TDC Group i 2014. Nå, i forbindelse med utbygging hos Get så har de fått tildelt fler IP adresser fra TDC Group i Danmark. Disse addressene er i mange GeoDatabaser fortsatt registrert i Danmark. Det vil nok gå seg til med tiden. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har bare en ting å si om Get; don't Get it! 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har bare en ting å si om Get; don't Get it! Kan ikke si meg mer enig i det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har bare en ting å si om Get; don't Get it!Det er ikke alle som har et valg. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har bare en ting å si om Get; don't Get it!Det er ikke alle som har et valg. Lenke til kommentar
DoleDoff Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Samme problem her. Bor på Lørenskog. Get forteller meg at det er pga en feil som skal være løst nå. For å få riktig IP-adr. skulle jeg frakoble boksen over natta. Det hjalp ikke. Nå sier de at jeg får ny IP-adresse "etter hvert". Kanskje en uke, kanskje en måned. Er jeg irritert? Ja!! Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Samme problem her. Bor på Lørenskog. Get forteller meg at det er pga en feil som skal være løst nå. For å få riktig IP-adr. skulle jeg frakoble boksen over natta. Det hjalp ikke. Nå sier de at jeg får ny IP-adresse "etter hvert". Kanskje en uke, kanskje en måned. Er jeg irritert? Ja!! La modem stå strømløst i intervaller på 30 minutter av gangen når du har tid, før eller siden slipper modemet IP adressen og forhåpentligvis henter en ny, "norsk" en istedet. Endret 6. august 2016 av Hakonnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå