superdigg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det mulig? Ser jo ut som en standard vifte. Har lyst på en Papst i stedet men så er jo spørsmålet om en som er stillere faktisk gir nok kjøling. Nå har jo en ny versjon med stillere vifte kommet så det burde jo være mulig. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja det går annt til å skifte vifta,har gjort det selv,men en 16dB PAPST vifte.Skal lodde på en motstand slik at jeg får mindre spenningn på den.Koblet den på 12V og da bråker PAPST vifta like mye som standard vifta.Har også loddet på katode kit og katoder også?Men jeg har loddet det slik at man må slå av nettspennings bryteren bak ps2 maskina for å slå av viften.Kan sikkert ta noen bilder som jeg kan sende deg. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja det går annt til å skifte vifta,har gjort det selv,men en 16dB PAPST vifte.Skal lodde på en motstand slik at jeg får mindre spenningn på den.Koblet den på 12V og da bråker PAPST vifta like mye som standard vifta.Har også loddet på katode kit og katoder også?Men jeg har loddet det slik at man må slå av nettspennings bryteren bak ps2 maskina for å slå av viften.Kan sikkert ta noen bilder som jeg kan sende deg. Kan du forklare litt mer, vurderer det samme, synes vifta bråker litt mye når jeg ser DVD film... Bilder kan du jo sende meg også eller poste her...Håper jeg. Hvordan vet du at den får nok kjøling foresten? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har du msn?Jeg skal få tatt noen bilder løpet av uken,er litt opptatt med skolearbeid for tiden,men har fri fra skolen på fredagen,skal se om jeg får tatt bildene da.Skal forklare bedre da.Ta en titt på Denne posten jeg laget for en liten stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå