sussss Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Villa Fridheim Eventyr museum i Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Ja jeg er enig i din beskrivelse - vakkert Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Hyggelige bilder fra Villa Fridheim Susss. Har gode minner derfra, V1 fint komponert bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Hyggelige bilder fra Villa Fridheim Susss. Har gode minner derfra, V1 fint komponert bilde. Mvh Ragnar Tusind tak Ragnar...dejligt at en kender stedet :-) ja det er et spændende sted og meget flot bygning...vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Dette har jeg nå aldre hverken sett eller hørt om. Men fin serie du presenterer her. Sjuende mor i vogga er kanskje motvekten til sjuende far som jo henger oppe i hornet på veggen? Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Dette har jeg nå aldre hverken sett eller hørt om. Men fin serie du presenterer her. Sjuende mor i vogga er kanskje motvekten til sjuende far som jo henger oppe i hornet på veggen? Roar Ja nu du siger det ha ha ha.det har jeg slet ikke lagt mærke til ..han er blevet smidt op på væggen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg