Redaksjonen. Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Har funnet ekstremt kritisk sårbarhet i El Capitan og iOS. Minner sårbarhet som herjet i fjor sommer Lenke til kommentar
L06VPWX1 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Dikt og forbannet løgn. Alle kreasjoner fra Apple er 100% sikre, det sier seg selv. Move on people... 2 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg er så drittlei disse RÆVA overskriftene nå, så jeg tillater meg litt kryssposting i et fortvilet håp om at noe kan gjøres, så jeg fremdeles gidder lese Digi i fremtiden. Jeg klikket KUN på disse artiklene for å kommentere, da jeg av prinsipp dropper artikler med slike overskrifter. "NTNU-ekspert om nytt, fantastisk gjennombrudd: - Dette er vakkert!" - Møkkaoverskrift, sier ingenting om hva dette gjelder. Gjennombrudd i effektiv softisproduksjon kanskje ? "Har funnet ekstremt kritisk sårbarhet. Minner om feil som herjet i fjor sommer" - Kritisk sårbahet i HVA? Hardware ? Software ? Amazon ? Facebook ? Cisco ? "– Dessverre ser jeg at vi får mange nye tjenester som er utviklet i USA, hvor vi i Norge blir passive brukere" - Hvem er JEG ? En tilfeldig skribent ? Hvordan er man en passiv bruker av noe ? Og hvilken tjeneste ? "Kritisk feil i Cisco-konsoll for datasentre - Ber kundene oppgradere." - Bra!!! Så dere kan hvis dere vil! 8 Lenke til kommentar
empty_ Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) . Endret 4. august 2016 av empty_ 3 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg klikket KUN på disse artiklene for å kommentere, da jeg av prinsipp dropper artikler med slike overskrifter.Er ikke nødvendig å klikke på artikkelen, kommentarene til artiklene er her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=757 -- Er tydelig at nettavisene teller antall klikk, så eneste måte å få bukt med slike click bait overskrifter er å ikke klikk på dem. 1 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Er tydelig at nettavisene teller antall klikk, så eneste måte å få bukt med slike click bait overskrifter er å ikke klikk på dem. Følg @ikkeklikk på twitter, så ser man hva overskriftene skulle vært uten å klikke. https://twitter.com/IkkeKlikk 4 Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Dikt og forbannet løgn. Alle kreasjoner fra Apple er 100% sikre, det sier seg selv. Move on people... Er bare MS som kan heve seg opp på nivå og si at deres produkter er 100% sikre da MS har full kontroll på sin kode, dette går ikke for Apple da deres plattformer er Open Source og det er så enormt mange som bidrar med utvikling utenfor eget selskap. Lenke til kommentar
KimMad Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Godt å se at det ikke bare er jeg som har lagt merke til alle clickbait-overskriftene de har brukt nå i sommer. Artikkelen blir med en gang uinteressant i en travel hverdag når overskriftene er så full av fjas, da blir det bare en rask scroll igjennom forsiden før man hopper videre på mer interessante engelskspråklige aviser. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Sandal Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 gayphone..... usj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå