akelbo Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Selskapet gir 23 gambling-nettsteder ti dager på å stanse all virksomhet.Valve trapper opp kampen mot Steam-gambling Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Som om Valve er uskyldig i denne saken her.. lar andre ta straffa for å redde sitt eget skinn tror jeg heller vi sier. 2 Lenke til kommentar
Abc1234 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Som om Valve er uskyldig i denne saken her.. lar andre ta straffa for å redde sitt eget skinn tror jeg heller vi sier. Vil da tro og håpe at Valve får sin straff, Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Dette har Valve vært klar over fra første dag, og nå som det blåser opp til storm lemper Valve alle til ulvene, for å sitte høyt på sin moralske trone å riste pekefinger. Håper Valve får sitt også. Snakker om være shady.... 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 For meg virker det ikke som om de sitter på sin moralske trone og rister pekefinger. Det er mer som om de står litt i bakgrunnen og dytter folk ut på togskinnene så de kan snike seg bort usett 1 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 og hva med dem som utvikler hacks til nettspill? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) At Valve også er skyldige gjør ikke dette til et dårlig tiltak. Det er ikke akkurat slik at de som står bak gambling-nettsider er englebarn som gjør verden en tjeneste når de tjener store summer på gambling. Endret 22. juli 2016 av Vegard# Lenke til kommentar
disk Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Og noen nyheter om Faze Rain? Hørte han hadde mye snusk i dette og. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Og noen nyheter om Faze Rain? Hørte han hadde mye snusk i dette og. Ligger en del informasjon på dette rundt om på nettet. Dette gjelder ikke norske Rain, men den amerikanske CoD-spilleren Rain. Lenke til kommentar
disk Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Og noen nyheter om Faze Rain? Hørte han hadde mye snusk i dette og. Ligger en del informasjon på dette rundt om på nettet. Dette gjelder ikke norske Rain, men den amerikanske CoD-spilleren Rain. Det var svært uheldig for norske Rain, for eg tror mange vil tenke at han er involvert, eller er det bare meg som er så utrolig lite engasjert i skins? https://www.youtube.com/watch?v=Jm1F5idOs0A Er til og med bilde av han der mot slutten av videoen. Eg som ikke vet ett eneste kvekk om CoD, tenkte med engang norske Rain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå