henrikrox Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei Ser expert og nettonnet har gl502 på tilbud denne uka. I7 6700hq. 8gb ram. 1tb hdd. 128gb ssd. Gtx970m. Tynn er den og. Ser prisen har vært 15k før. Men ligger nå til 12999kr. Ok kjøp? Ser den gjør det forholdvis godt i tester Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Sitter på tippoldefaren G73jh, den durer og går fortsatt. så basert på det,har du en stemme for ROG serien til Asus Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Sitter på tippoldefaren G73jh, den durer og går fortsatt. så basert på det,har du en stemme for ROG serien til AsusHehe Har litt lyst å vente til nye gpuer kommer ut. Men syntes prisen var ganske bra. Har stasjonær men hadde vært greit med noe jeg kan ta med osv. Har resevert en på click and collect hos expert. Så får vi se om jeg tar meg turen. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 15" er ganske lite etter min erfaring. Jeg hadde noe lignende rog-greier for et års tid siden, og det var vel det som var ankepunktet. God PC men duger ikke til noe særlig med gaming om man ikke har ekstern skjerm osv. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 15" er ganske lite etter min erfaring. Jeg hadde noe lignende rog-greier for et års tid siden, og det var vel det som var ankepunktet. God PC men duger ikke til noe særlig med gaming om man ikke har ekstern skjerm osv.Helt klart. Men som sagt. Blir mest noe å ha på når jeg skal steder. Hjemme bruker jeg stasjonær. 17" blir også fort tung å ha i sekken. 1070M virker en del kraftigere men aner ikke når kortene kommer og hva pcene kommer til å koste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå