ceauses03 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg tenker å ta bachelor i pedagogikk og deretter toårig master innenfor pedagogisk-psykologisk rågivning. Er jeg da kvalifisert til å jobbe som rådgiver på en videregående skole? Noen som vet? Eller er det andre veier? Lenke til kommentar
Namenlos Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Du kan jo kanskje høre med en rådgiver på en vidergående skole? Tror helt seriøst at det er det enkleste. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Du er sikkert godt kvalifisert med å jobbe som rådgiver med en pedagogisk master. Men det fins halvårige tilleggsutdanninger, rettet mot rådgiveryrket. Google det! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg tviler på at det blir lett å gå inn som rådgiver på skole uten erfaringen, min mor er assisterende rektor/inspektør og fungerer vell som rådgiver også, og har hatt det som stilling i mange år før. Hun har lærerutdannelse med opprykk eller hva det heter, tror ikke hun har noe særlig mer mot rådgivning. Men hun jobbet lenge som lærer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå