Fotoskrulla Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Reinebringen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Flott natur der ute, som du har fått fint fram her. Sikkert smart å ikke gå for langt fram på kanten. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Flott natur der ute, som du har fått fint fram her. Sikkert smart å ikke gå for langt fram på kanten. Opp på dette fjellet gikk jeg med den aller største respekt, det var ikke ufarlig. Men akkurat kanten var ikke så enormt skremmende, kanskje jeg ble bedøvd av utsikten ? Takk så mye for kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jo, Loffefoten ålreit dette. kraftige skygger når sola først får slippe til så kanskje litt lysning av dem så litt konturer kommer fram. Intet vondt ord om V2 og V3, men V1 blir min desiderte favoritt. Roar 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Se det ja, det ordnet seg med været:-) Et flott utkikkspunkt dette, men har ikke vært der selv...av naturlige grunner. Gøy at dere fikk se go´sia av Lofoten. 1 Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Disse bilda var fantastisk flotte. Når været er fint er Lofoten-området kjempeflott. Har selv vært der mange år på ferie. Skal du videre innover Lofoten har du mye å glede deg til når det gjelder å ta bilder. 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Virkelig flot med alle de bjerge..må være noget af en oplevelse hilsen suss 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 En sliten (regner jeg med) Helene fikk full valuta for penga. Både V1 og V2 gir mektig utsyn over deler av svært vakre Lofoten. Kjempebra dette ! ? Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Jo, Loffefoten ålreit dette. kraftige skygger når sola først får slippe til så kanskje litt lysning av dem så litt konturer kommer fram. Intet vondt ord om V2 og V3, men V1 blir min desiderte favoritt. Roar Se det ja, det ordnet seg med været:-) Et flott utkikkspunkt dette, men har ikke vært der selv...av naturlige grunner. Gøy at dere fikk se go´sia av Lofoten. Disse bilda var fantastisk flotte. Når været er fint er Lofoten-området kjempeflott. Har selv vært der mange år på ferie. Skal du videre innover Lofoten har du mye å glede deg til når det gjelder å ta bilder. Virkelig flot med alle de bjerge..må være noget af en oplevelse hilsen suss En sliten (regner jeg med) Helene fikk full valuta for penga. Både V1 og V2 gir mektig utsyn over deler av svært vakre Lofoten. Kjempebra dette ! Mvh Ragnar Jo en sliten Helene fikk belønning for strevet når ho kom opp her og fikk DEN utsikten! En kan jo bli salig av mindre! Kjente turen i beina på dagens tur som gikk opp i 543moh. Bilder derfra kommer i morgen tenker jeg. Snart må vi vel pakke sakene og dra litt videre innover Lofoten. Der er vel mer som skal utforskes og fotograferes tenker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg