Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Ved kai i Helsinki. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hehe..noen har stukket nesa i dine saker.... Ellers et flott bilde 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Hehe..noen har stukket nesa i dine saker.... Ellers et flott bilde tenk det har jeg oversett, ja-ja, too late Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Lurte litt på hva Helene mente jeg også, men fant'n etterhvert. Er du på cruise siden tittelen er "Ved kai i Helsinki"? Fint utsnitt og komp - også med den nesevise som jo gir bilde litt ekstra på humorfronten. Ser ut til å være en flott katedral eller kirke litt innover i bildet til venstre mens pariserhjulet ser svært så ensomt og forlatt ut. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Lurte litt på hva Helene mente jeg også, men fant'n etterhvert. Er du på cruise siden tittelen er "Ved kai i Helsinki"? Fint utsnitt og komp - også med den nesevise som jo gir bilde litt ekstra på humorfronten. Ser ut til å være en flott katedral eller kirke litt innover i bildet til venstre mens pariserhjulet ser svært så ensomt og forlatt ut. Roar Takker for kommentaren - en som er 'nesevis' her Ja har vært på cruise i Østersjøen, innom seks land i strålende vær. Legger ved et bilde av dette flotte kirkebygget, Uspenskin Catedral. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Noget af en snore tur her..men med næsen i billedet og skæve bygninger :-d God skarphed og fine farver vh Suss 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg