AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hun var helt knekt og lei seg, livredd for å fortelle det. Hun sa hun ikke var villig og prøvde å si nei til han flere ganger men hun sa at det bare skjedde. Hun gjorde ikke fysisk motstand med andre ord. Jeg støtter henne hvertfall rundt denne opplevelsen, jeg har desverre anklagd henne for løgn pga et emosjonelt utbrudd og da ble hun offensiv (et bra tegn?) Men hun føler mye skyld uavhengig om det var frivillig eller ikke. Hun sa jeg kunne få fære på ei annen jente. Er dette normalt å si? Det vitner om at hun har veldig lyst til å redde forholdet. Men det vitner om skyldfølelse for noe hun har gjort med overlegg. Jeg tror ikke det løser noe om jeg fyker på ei jente... Men, mener folk det når de sier sånt? (PS, prøv å unngå diskusjoner om hun lyver eller ikke, det er ikke så interessant) Anonymous poster hash: c128a...d1e Lenke til kommentar
Populært innlegg empty_ Skrevet 20. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) . Endret 4. august 2016 av empty_ 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 haha yeah right... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Slik det er definert i loven i dag er dama di voldtatt.......... 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det er helt vanlig å føle skyld når man har blitt voldtatt også. Ikke fordi jeg konkluderer med at det er det som har skjedd her, men du må ikke ta det som noe tegn. 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det bare skjedde? Enten var det frivillig, eller så har hun blitt voldtatt (og kanskje dopet ned eller lignende). Virker som at dette var frivillig, og at hun egentlig lot seg rive med. Utroskap med andre ord. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hva hadde livet vært om vi ikke gjør ting vi angrer på? Fylla har skylda sier man , jeg mener at alle forhold fortjener en sjanse til og at det ikke spiller en enorm rolle om en kvinne gikk til sengs tidlig i et forhold med en annen mann, det er langt verre når man har vært sammen i 10 - 20 år og stoler blindt på hverandre at noe sånt skjer, spesielt om man også har familie og unger. Da er noe alvorlig galt siden kommunikasjonen i forholdet uteble. Men det er ting som tyder på at dette kan være en voldtekt, anbefaler at du tar en prat med henne og sier at du støtter henne med å ta dette videre til politiet. Trekker hun seg der og forandrer mening får du i det minste vite at hun lyver til deg og du kan påpeke dette ( man lyver og gjør ting langt verre når man er unge i forhold og vet ikke helt hvordan man kan berge forholdet ) . Personlig tror jeg at du bør ha hodet klart og tenke nøye gjennom alt et par ganger før du tar dette videre. 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Bare i starten man kan skylde på fylla. Etter år med uteliv så er det ikke noen unnskyldning for å drikke seg fra sans og samling. Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikwl Skrevet 20. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2016 Her er det to muligheter: 1) Hun ble voldtatt, men føler skyld fordi hun ikke "kjempet nok i mot". Dette er ikke uvanlig blant ofre for fest- og fyllevoldtekter. 2) Hun lyver; hun hadde frivillig sex, men tør ikke ta fullt ansvar for det så hun koker opp en historie der hun ble tvunget til det. Alt vi kan gjøre er å spekulere; du kjenner dama, du vet bedre enn oss hvilket av disse to alternativene som er mest sannsynlig. 10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det Henrik over sa. Og er du veldig forelsket og investert i forholdet, så kommer du til å ignorere alternativ to og forholde deg til alternativ en fordi det er et dere begge kan leve med samtidig som dere fortsetter forholdet. Om hun faktisk har blitt voldtatt høres det rart ut at hun skal tilby deg å ha sex med en annen jente, men hva vet jeg... Lenke til kommentar
empty_ Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) . Endret 4. august 2016 av empty_ 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Og dårlig samvittighet er slettes ikke uvanlig blant ofre for festvoldtekter. I tillegg til at de selv ofte tar på seg i overkant mye skyld, er samfunnet rundt også veldig ivrige etter å legge ansvaret over på ofrene. Folkens, det er ikke mulig å sitte her og spekulere i om dama lyver eller ikke. Det er det kun TS som kan ta stilling til. 3 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Eller hun prøvde å si "nei", men var gira og var med på spillet? "Nei, jeg kan ikke, jeg har kjæresten", mens hun roter i trusa til mannen? ANyway, du må finne ut av det selv, om det er noe du kan leve med? Tør du stole på hun, at hun ikke gjør det igjen? Er forholdet/hun verdt det? Du kan fortsette å ha hun (ha sex?), mens du leter etter noe andre (ikke så fint gjort, men å vere utro er ikke det beste hun kunne gjort mot deg heller).Gå inn i deg selv og se kva du bør gjøre videre, hvordan du føler deg? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Folkens, det er ikke mulig å sitte her og spekulere i om dama lyver eller ikke. Det er det kun TS som kan ta stilling til. Sant. Internett har sine begrensninger. Men la oss ikke glemme livsløgnen. Hvis trådstarter er veldig forelsket, så vil han vekte det alternativet som tjener hans visjon og drømmer best, nemlig at hun er mer eller mindre uten skyld og selvsagt ikke var med på dette frivillig. Uansett en kjip situasjon for trådstarter. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) det at hun "ble offansiv" er IKKE et bra tegn, typisk tegn på når løgnere blir presset opp i et hjørne. Agressivitet er et virkemiddel som brukes for å vinne deg over. Dama lyver som bare rakkern. Enhver dame som faktisk ikke vil ha sex, klarer UTMERKET å la være. Bare tull. Dama di ville knulle en annen fyr og gjorde det. Ferdig snakka. "han overtalte henne til å ha sex"..... hør på det da... for han la jo ikke en eneste finger på henne før hun var med, da ville det vært voldtekt. "han maste sånn".... typiske utroutsagn du er så lurt ts... Endret 20. juli 2016 av guest_anon 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det Henrik over sa. Og er du veldig forelsket og investert i forholdet, så kommer du til å ignorere alternativ to og forholde deg til alternativ en fordi det er et dere begge kan leve med samtidig som dere fortsetter forholdet. Om hun faktisk har blitt voldtatt høres det rart ut at hun skal tilby deg å ha sex med en annen jente, men hva vet jeg... Hvor mye han har investert er likegyldig. Et dårlig egg er et dårlig egg. "Cut your losses and get the fuck out." Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Hvor mye han har investert er likegyldig. Et dårlig egg er et dårlig egg. "Cut your losses and get the fuck out." Jeg har ikke sagt at det er likegyldig. Jeg sa at jo mer han er investert, jo mer sannsynlig er det at han TROR på hennes versjon og ikke nødvendigvis er rasjonell i sin vurdering. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Så, hun "prøver å si nei flere ganger" men det "ender opp med å skje". Jeg skal oversette for deg: "Jeg sa nei flere ganger, men så så endte jeg opp med å si ja og nå angrer jeg på det." Men hun føler mye skyld uavhengig om det var frivillig eller ikke. Hun sa jeg kunne få fære på ei annen jente.Er dette normalt å si? Det vitner om at hun har veldig lyst til å redde forholdet Normalt eller ikke, det vitner hvertfall ikke om at hun bryr seg om å redde forholdet. "Whups jeg pulte en annen fyr. Ligg med en annen dame så er vi skuls." Dette er ikke noe å spare på. 6 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Kast dette kvinnemensket fort som fy. Har man først vært utro så vet du at de er kapabel til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Slik det er definert i loven i dag er dama di voldtatt.......... Nei, voldtekt krever at hun var ute av stand til å gjøre fysisk motstand, eller at det ble brukt vold eller trusler. Det har ikke TS beskrevet. Straffbart er det imidlertid uansett, som seksuell handling uten samtykke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå