|SeVen| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Finnes dette ? Tror ikke lydkortet på mitt nf7 v2.0 er helt friskt Den vanlig lydutgangen funker, men de andre 5 fungerer ikke. Skal jo støtte surround det lydkortet da. Og ettersom jeg har Creative 5.1 P580 systemet så er det litt kjett å bare få brukt 2 høytallere. Driter egentlig i om surround fungerer, men vil ha lyd på alle 6 høytallerne. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dette finnes selvfølgelig.. let på clas ohlson eller noe.. derr skal de ha det sist jeg så. Skjekk driver feil og slik for å få lydkortet til å funke Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Dette finnes selvfølgelig.. let på clas ohlson eller noe.. derr skal de ha det sist jeg så. Skjekk driver feil og slik for å få lydkortet til å funke Danke Men har fixet problemet mitt nå. Fikk ikke mitt 5.1 surround system til å fungere helt først, så begynte å tenkte på alternative løsninger for å få lyd i alle høytallere. Trodde mitt nf7 lydkort hadde streiket, men alt ordnet seg etter at jeg la inn remix driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå