Nyåret Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei. Hvordan bør man best ta vare på et tastatur som det har kommet vann på? Har tørka av tastaturet og brukt en vifte på den. Hva mere bør man gjøre? Har lest at det å legge elektronikk i tørka ris visstnok skal hjelpe.. Takk for svar. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg ville rett og slett ha lagt det opp mot veggen på badet, såfremt at det ikke dogger der inne. Og så ville jeg ha snudd det med kanskje 3 timers intervall, slik at vann inni ikke samler seg i groper slik som f.ex baksiden av tastene.. 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Thanks Geir. Noen flere innspill her? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Ta et bilde så du ser hvor tastene hører hjemme så bare skrur du fra hverandre hele skiten og tørker det skikkelig. Fungerer ypperlig! 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Takk for svar. Noen flere innspill? Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det holdt med ett døgn i et varmt rom sist jeg vasket et tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå