Gå til innhold

SetDefaultLauncher på S5 - Touchwiz-problemer

Anbefalte innlegg

Touchwiz hopper opp i et bankende kjør, og jeg fant en slags løsning her: http://www.sebertech.com/2015/06/how-to-fix-complete-action-using-touchwiz-galaxy-s5.html

Men jeg finner jo ikke SetDefaultLauncher. Er en 2 dager gammel telefon dette her, og Touchwiz er utrolig irriterende - jeg velger jo "alltid" når det kommer opp, men det hjelper ingen ting. 

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjalp nada. Telefonen gjør jo ka farsken den vil. Sabla mas. Har også slått av automatiske oppdateringer, men du kan jo ta deg balla på at den begynner å oppdatere ALLE appene så fort jeg logger på trådløst nett. Sabla irriterende. 

Kontroller batterideksel-meldinga kommer også opp hver ENESTE gang jeg starter om. Er det mulig å få vekk den, eller?

Når jeg holder inne hjem-knappen får jeg beskjed om "Fullfør handling med" og så er det bilde av Google-logoen og Opera-logoen. Aner ikke hvilken handling den prøver å fullføre; er det en snarvei til veven, eller no? Er det liksom enklere å holde inn hjem-knappen og velge riktig nettleser (dog er ikke Chrome et av alternativene, selv om det er den jeg vil bruke) enn det er å bare velge Chrome-appen på direkten?

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar

Meldingen om bakdekselet er nok der for at vannavvisende skal være så sikker som mulig. Automatisk oppdatering trenger du nok ikke skrue av. Prøv å last ned en ny Launcher (feks Google Nå), og velg den som standard. Er du heldig så ordner det biffen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...