JonV Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har en Nokia 6210. Siden Garantier og alt har gått ut på denne telefonen kunne jeg tenke meg og bytte pærer til blå pærer. Jeg har pærer men er ikke akuratt stiv på lodding. er det noen som veit om noen butikker i Oslo som gjør dette ? Lodde inn nye pærer i Tlf. Hilsen Jon Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hadde svært lyst til å gjøre det samme når jeg hadde "kjedelig-grønn-telefon". Lodding er jo cheetsimpelt egentlig. Ikke det at jeg er noen expert men det er nok ganske dyrt å få andre til å gjøre det. Har du ikke en venn eller en bror som kan fixe det da? Vet bare det at det koster rundt 600 spenn å sende den til Trondheim for at de skal fixe den. Så jeg ville først prøvd å få gjort det selv. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Lodder for deg gratis vis jeg får tlf ? hehe.. Mitt råd er å stikk til nærmeste faglige Vgs. Med service elektronikk linjen. De har utstyr og fixer dette for deg gratis Endret 25. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hmm da ser det ut til at Gmyhren på Carlberner får tlf til lodding Litt dyrt men ALT for å slippe den kjipe grønnfargen De skulle ha 400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå