Fotoskrulla Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hamnøya, Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Denne plassen har jeg sett avbildet opptil flere ganger i det siste både i Norge og Sverige så den må være passe populær. Fint utsnitt og komp her. Ikke mye å klage på resten heller De røde lysende sjøbuene behøver vel ikke å ligge tomme og vente på denne tia av året tenker jeg. Roar. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Meget fint utsnitt av herlig nord-norsk natur. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg også tok bilde her da vi var nordover. Motivene står i kø der nord. Dette var tatt fra en annen vinkel.Kanskje fra et fjell ? FLOTT BILDE 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Skarpt og fint bilde og en interessant vinkling 1 Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Flott bilde og flott natur. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2016 Flott bilde og flott natur. Skarpt og fint bilde og en interessant vinkling Jeg også tok bilde her da vi var nordover. Motivene står i kø der nord. Dette var tatt fra en annen vinkel.Kanskje fra et fjell ? FLOTT BILDE Meget fint utsnitt av herlig nord-norsk natur. Mvh Ragnar Denne plassen har jeg sett avbildet opptil flere ganger i det siste både i Norge og Sverige så den må være passe populær. Fint utsnitt og komp her. Ikke mye å klage på resten heller De røde lysende sjøbuene behøver vel ikke å ligge tomme og vente på denne tia av året tenker jeg. Roar. Hei alle sammen! Dette er et eldorado for fotointeresserte, så at det samme bildet vil gå igjen er ikke rart i det hele tatt....eller nesten det samme bildet da.. Bildet er tatt fra brua det. Tusen takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Helt vildt flot dette billede..hvilken smukt sted.. Så du mine billeder fra Eggedal ? hilsen suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Helt vildt flot dette billede..hvilken smukt sted.. Så du mine billeder fra Eggedal ? hilsen suss Ja, her er så nydelig vakkert!! Ha, nå har jeg sett dine bilder fra Eggedal! (Beklager at jeg er så sen...). Riktig vakre var de! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Helt vildt flot dette billede..hvilken smukt sted.. Så du mine billeder fra Eggedal ? hilsen suss Ja, her er så nydelig vakkert!! Ha, nå har jeg sett dine bilder fra Eggedal! (Beklager at jeg er så sen...). Riktig vakre var de! He he....det var kun fordi du var spændt på at se hvordan der så ud der ..kan se du er et meget smukt sted...skal I være der i flere uger eller rejser I rundt ?? hilsen Sus god tur Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Helt vildt flot dette billede..hvilken smukt sted.. Så du mine billeder fra Eggedal ? hilsen suss Ja, her er så nydelig vakkert!! Ha, nå har jeg sett dine bilder fra Eggedal! (Beklager at jeg er så sen...). Riktig vakre var de! He he....det var kun fordi du var spændt på at se hvordan der så ud der ..kan se du er et meget smukt sted...skal I være der i flere uger eller rejser I rundt ?? hilsen Sus god tur Vi reiser litt rundt, men stopper noen dager hvis vi finner et flott sted, sånn som her Vi hadde Lofoten som reisemål når vi dro hjemmefra, det er de hele Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er ikke mye som slår Reine, og du viser det fram på en flott måte. Liker det jeg ser. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Er ikke mye som slår Reine, og du viser det fram på en flott måte. Liker det jeg ser. Takk skal du ha, og beklager sent svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg