Gå til innhold

LEGO for Store & Små

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det er en stund siden jeg har pakket vekk LEGO'n min, men i stedet for å stue den helt vekk og aldri se på den mer, så tenkte jeg skulle lage ett-eller-annet av den, og sette opp som pynt, siden jeg har en rimel stor kasse av dem! :cool:

Ihvertfall, jeg synes det ble nokså stilig det jeg har laget, så jeg tenkte jeg skulle poste bilder av den, så kanskje det frister dere til å sette igang med LEGO igjen! :thumbup:

Det jeg har laget skulle egentlig bli et romskip, men så hadde jeg så mange store (svarte!, jeg har bare brukt svarte klosser denne gangen her) hjul, så det ble en liten kjøredoning. Som dere ser så går det ann å ta av disse to "tingene" på siden, så da ble det med et bilde av det også.

25 år! og like gøy med LEGO! :w00t:

Kom gjerne med kommentarer..

[Forfra]

LEGO1.jpg

[Forfra, med ting og tang av]

LEGO2.jpg

[bakfra]

LEGO3.jpg

mvh Bone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuult!

/Me miss building lego!

(*finne fram mindstorms...)

For en stund siden lagde eg en lego "ting". MagE hadde fått en slags lego-robot-styre-på-direkten-ting. Han hadde greid å øddelegge softwaren. Me fant en ActiveX kontroll og styrte med VB6 prog. (Mye gøyere å programere skiggelig!) Etter det lånet vi et webcam(med forlenget kabel) fra en venn. Ut av dette lagde vi en (pc)fjernstyrt lego bil, med video display på dataskjermen! Den var digg!!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Dette er fakta:

Den hovedlæreren jeg hadde på ungdomsskolen hadde en venninne og bestefaren hennes ble tilbudt å være med på å markedsføre lego osv. da de begynte å lage det, men han takket nei siden han ikke trodde ikke det ville bli en suksess... bummer!

Det tror jeg pent lite på. Har du bevis for at det er slik, eller bare sa han det?

(PS: Lego ble oppfunnet i 1934)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...