Bone Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Heisann! Det er en stund siden jeg har pakket vekk LEGO'n min, men i stedet for å stue den helt vekk og aldri se på den mer, så tenkte jeg skulle lage ett-eller-annet av den, og sette opp som pynt, siden jeg har en rimel stor kasse av dem! Ihvertfall, jeg synes det ble nokså stilig det jeg har laget, så jeg tenkte jeg skulle poste bilder av den, så kanskje det frister dere til å sette igang med LEGO igjen! Det jeg har laget skulle egentlig bli et romskip, men så hadde jeg så mange store (svarte!, jeg har bare brukt svarte klosser denne gangen her) hjul, så det ble en liten kjøredoning. Som dere ser så går det ann å ta av disse to "tingene" på siden, så da ble det med et bilde av det også. 25 år! og like gøy med LEGO! Kom gjerne med kommentarer.. [Forfra] [Forfra, med ting og tang av] [bakfra] mvh Bone Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skikkelig kult, fristet nesten meg til å grave fram den gamle legokassen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Lego er vel den smarteste leken som noen gang er oppfunnet Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg håper jeg aldri blir for stor til å bygge lego! Sikler på Mindstorms... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Deven det var bra lagd! husker den gang i tid jeg bygde lego nå står det å støver under senga mi.. kansje begyne igjen? neh.. Edit: jeg har den mindstorm med update-pakka eller hva det nå heter!! Endret 25. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du må hive på no flammelakkering på den der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Kuult! /Me miss building lego! (*finne fram mindstorms...) For en stund siden lagde eg en lego "ting". MagE hadde fått en slags lego-robot-styre-på-direkten-ting. Han hadde greid å øddelegge softwaren. Me fant en ActiveX kontroll og styrte med VB6 prog. (Mye gøyere å programere skiggelig!) Etter det lånet vi et webcam(med forlenget kabel) fra en venn. Ut av dette lagde vi en (pc)fjernstyrt lego bil, med video display på dataskjermen! Den var digg!! Endret 26. november 2003 av TLZ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Phett! Tror jeg må finne frem Duplo-klossene mine. Eller ikke... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dette er fakta: Den hovedlæreren jeg hadde på ungdomsskolen hadde en venninne og bestefaren hennes ble tilbudt å være med på å markedsføre lego osv. da de begynte å lage det, men han takket nei siden han ikke trodde ikke det ville bli en suksess... bummer! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takker for koselige kommentarer! Den har blitt forandret bittelitt på.. Skal vel til å lage en grå/blå en nå snart! Og angående flammelakkering, så tror jeg ikke det blir aktuelt.. Men, hva er Mindstorms? mvh Bone Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dette er fakta: Den hovedlæreren jeg hadde på ungdomsskolen hadde en venninne og bestefaren hennes ble tilbudt å være med på å markedsføre lego osv. da de begynte å lage det, men han takket nei siden han ikke trodde ikke det ville bli en suksess... bummer! Det tror jeg pent lite på. Har du bevis for at det er slik, eller bare sa han det? (PS: Lego ble oppfunnet i 1934) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Då er jo Lego snart 70 år... det må feires, tror eg skal invitere alle legoklossene i nærheten på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå