fjarle Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Cat S60 er en robust telefon med varmesensitivt kamera bygget inn.TEST: Caterpillar Cat S60 Lenke til kommentar
simolo Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Flott artikkel! Lo godt av flere av punktene. Det kan være en idé å kanskje skjule hurtiglinken til Google i skjermdumpen fra sms-tråden, ta man plutselig satt på det som muligens er hjemadressen til skribent. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Om man vil ha varmekamera til IOS eller Android kan man kjøpe Flir one til ca 2500 kr https://www.prisguide.no/produkt/flir-one-varmekamera-236720 Liten film av Phantom 3 etter ein flygetur for å avdekke eventuelle varmgang i motorer På Android (micro usb) må man passe på at kamera stikker rett veg(upraktisk å ha kamera mot deg når du skal filme fra deg) , må eventuelt ha med ein liten kabel. På IOS kan man jo snu kamera begge veger med lightning pluggen. Da kan man da varme selife... Endret 20. juli 2016 av rvenes 1 Lenke til kommentar
Andy Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Om man vil ha varmekamera til IOS eller Android kan man kjøpe Flir one til ca 2500 kr (prisguide fant ikkje kamera, legg det til! ) Den ligger her: https://www.prisguide.no/produkt/flir-one-varmekamera-236720 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 20. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2016 simolo: Hei, og takk Jeg sensurerer som regel andres adresser og nummer, men mitt eget er jeg ikke så nøye på. Jeg står uansett "i katalogen". Fint med slike tilbakemeldinger uansett, for det er fort gjort å gjøre feil. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det lettere å fange Pokémons med den på natta? 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Sa jeg skulle ha denne for lenge siden, har hatt tidligere versjoner uten FLIR og den uten touchskjerm, og den med touchskjerm og uten FLIR ^^ CAT b100 og B15 cat s40 Jeg kan personelig anbefale disse, da jeg har kasta de i veggen mens jeg ble vekket, og faenskapet har ikke avsluttet samtalen. (Noe jeg prøvde på) Kanskje jeg kan finne personer og/eller growhouses med denne, hvis mine planer går bra. En av tidligere modellene ble jo kjørt over med en bil, og den funket like fint? (en med touchskjerm) Man må bare ha denne som backup hvis du ikke jobber i et ruff miljø(tvillingsim). Ellers så kan folk tro du er sprø. Endret 21. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Eg ventar ein S60 i posten så snart dei kjem på lager der eg bestilte frå. Det vert spanande å prøve han ut! Infraraudt kamera bryr meg katten, sjølv om det sikkert kan vere eit greitt nok leiketøy. Eg var ute etter ein enkel, grei og robust telefon som taklar to SIM-kort, og då var dette einaste reelle alternativ som eg kunne finne fram til (viss eit ikkje vil gå for ein eldre modell). Prisen kan eg leve med, for eg hadde eit del gåvekort liggjande på vent som eg måtte få bruka til noko uansett! Litt skuffande viss omsetjingane er så dårlege som det kan sjå ut som ut frå denne testen, slikt har ein tendens til å irritere ein språk-perfeksjonist som meg... Eg lyt berre vone at dei får ut nokon oppdateringar etter kvart som får retta på dette! Endret 25. juli 2016 av Garegaupa Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Noen som har kjøpt denne og har litt erfaringer og dele? Er møkklei av og måtte behandle mobilen min som en prinsesse, og for min del kan denne virke som ett greit kjøp. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Noen som har kjøpt denne og har litt erfaringer og dele? Er møkklei av og måtte behandle mobilen min som en prinsesse, og for min del kan denne virke som ett greit kjøp. Jeg har kastet denne i bakhuet på et par stykker og den fungerer fint enda. Vi tullet litt rundt, og han som fikk min mobil i bakhuet begynte å blø litt. Endret 1. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Noen som har kjøpt denne og har litt erfaringer og dele? Er møkklei av og måtte behandle mobilen min som en prinsesse, og for min del kan denne virke som ett greit kjøp. Jeg har kastet denne i bakhuet på et par stykker og den fungerer fint enda. Vi tullet litt rundt, og han som fikk min mobil i bakhuet begynte å blø litt. Ser ut som at du har flere feil enn mobilen ass. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Vi bruker andre mobiler som standard for respons/må være tilgjengelig hele tiden. Respons til en backhanded kommentar: Vil du virkelig være normal? Tenk så kjedelig det er, da. Endret 1. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
avo Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Kjøpte denne da min S7 edge ble knust og jeg skulle på tur. Hadde et håp om at den skulle være passe shitty, så jeg skulle få nesa vekk fra mobilen, og heller gjøre fornuftige ting, men dessverre... den er faktisk tipp topp til det meste. FLIR kamera er gøy både som partytriks og til jobb og privatliv. Du ser hvor mye som er igjen i ølboksene på bordet, du finner ut hvor huset ditt lekker varme, du finner ut hvilke komponenter i PCn din som blir (for) varme, eller ser hvor bikkja har gjemt seg. Batteriet i telefonen er bra - det beste jeg har hatt på lang tid, siden Nokia i tidlig steinalder. Det værste med denne er at den kommer med en del crapware, at skjermen (som er OK) ikke er en AMOLED. Deksler og slikt er ikke akkurat drømmen, men med tanke på at den er såpass vanntett som den er må en vel leve med det. Kamera er greit i mye lys, og medium jævlig i lite lys. Kan være litt kranglete å få alle apper til å lese minnekort. Lenke til kommentar
erikersnill Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Jeg har hatt en CAT B30 siden mars. Den var i alle fall ikke særlig vanntett - irr inni etter 1 1/2 måned, verkstedet (POWER) sier det er feil bruk. Den ble kjøpt for å tåle nettopp vann og støt. Verken fornøyd med telefonens varighet eller POWERs kundeservice. Om det er vannbeskyttelse dere er ute etter, så velg noe annet enn CAT. Jeg har brukt en Sony Aqua i flere år uten slike problemer. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har fridykka,bada,blitt regna ned, vært i basseng, øl og drinker med min S60, den lever i beste velgående. Lenke til kommentar
grantsolem Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg har kjøpt meg en slik telefon. Men når jeg skal ta bilde av et dokument eller en kvittering så blir fokusen så dårlig at det er vanskelig å se hva som står. Noen som vet om en løsning på et slikt problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg