SpeedyGem Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Hei, Er en video på Youtube hvor en annen bruker ber en person vise seg naken. Denne personen slenger også ut uppassende seksuelle ord. Jeg har tenkt å rapportere kommentaren eller brukeren til Youtube, men når leser retningslinjene for rapportering av spam eller abuse, så står det at, hvis "report spam or abuse" systemet misbrukes, så kan dette resultere i at min Youtube konto kan bli bannet. Har noen erfaring med å rapportere uppassende kommentarer, og hva burde gjøre for ikke å risikere miste min konto hos Youtube. Det er da en kommentar under en video jeg vil rapportere. Eller skal jeg rapportere brukeren til Youtube istedet, og ikke bare kommentaren? Endret 20. juli 2016 av SpeedyGem Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det beste er å rapportere brukeren og kommentaren. Når dem mener "misbruking" av denne featuren, så tenker dem mer på dem som gjør det uten like, de som gjør det for morro. Om du føler at kommentaren/brukeren kommenterer noe krenkende, eller noe som du SELV ikke vil se på youtube - da er det gyldig nok grunn. Når det er sagt så har jeg veldig god erfaring med YouTube ang. spambrukere/krenkende kanaler. De er veldig raske til og fikse situasjonen, evt. stenge kontoer/slette innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå