DontTouchMyPhone Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei! Jeg har problemer med Shadowplay. Når jeg starter det in-game fungerer ikke keyboardet mitt lenger, og jeg må trykke flere ganger på f.eks. w for å løpe (men det respondere etterhvert, men ikke konsekvent). Jeg har prøvd å starte opp Shadowplay etter at jeg har åpnet wow, men det skjer likevel (leste noe om at det kunne hjelpe). Er det noen som veit hvor feilen ligger, eventuelt om andre greie programmer som er enkle å bruke (og gratis/billige)? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Sikkert bare reinstall av nVidia drivers og ja, er klar over at posten er 2 uker gammelt bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 OBS funker greit og kvaliteten er ca litt bedre enn Shadowplay. https://obsproject.com/ Som nagina skriver så er det bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Da er det på sin plass med et svært seint men takknemlig takk også!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå